کد خبر: 249688
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
بازدید 4878
بازدید مسوولین از مراکز حبیب آباد،دهق و شماره 12

مسوولبن محلی با حضور در مراکز کانون با فعالیت های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی کانون آشنا شدند و همکاری دیگر سازمان های فرهنگی با کانون پرورش فکری را مورد تاکید قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،شهردار جدید شهر دهق به اتفاق اعضای شورا و دیگر مسوولین از مرکز فرهنگی هنری دهق بازدید نموده و ضمن تقدیر و تشکر از برنامه های مرکز به ویژه در هفته کتاب با فعالیت های متنوع کانون آشنا شدند.

در این دیدار مسوول مرکز با تشریح فعالیت های 40 گانه کانون در سه بخش فرهنگی،هنری و ادبی بر تعامل و همکاری دیگر سازمان ها با کانون تاکید کرد.

هم چنین در راستای طرح جاری حیات،ویژه برنامه ی تحقیقی و علمی کار شده در تابستان 94 در مرکز فرهنگی هنری شماره 12 نمایشگاهی با عنوان جاری حیات با موضوع آب بر پا گردید.این نمایشگاه شامل آثار اعضا و فرایند و روند طرح جاری حیات می شد که مورد استقبال قرار گرفت .

حجه الاسلام والمسلمین ربانی امام جمعه خوراسگان و دیگر مسوولین محلی از مرکز و این نمایشگاه بازدید کردند و در جریان روند این طرح و دیگر کارگاه های متنوع کانون قرار گرفتند.

هم چنین در کنار این نمایشگاه کارگاه سفال با موضوع آب برگزار گردید که آثار اعضا مورد اسقبال میهمانان واقع شد.

اجرای نمایش خلاق،قصه گویی،اجرای سرود و اهدای کتاب هایی با عنوان نغمه ی آب از دیگر برنامه های این مراسم بود.

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز حبیب آباد نیز ویژه برنامه هایی  از جمله جشن کتاب و کتابخوانی ویژه اعضای فعال کتابخوان اجرا گردید. امام جمعه حبیب آباد نیز از مرکز فرهنگی هنری حبیب آباد بازدید نمود و ضمن بازدید از کارگاه های مرکز از تلاشهای  مربیان کانون پرورش فکری جهت ترویج کتابخوانی و پرورش فکر و اندیشه کودکان و نوجوانان از طریق فعالیتهای متناسب با سن آن ها قدردانی نمود.