تجلیل از 4 مربی موفق کانون استان اصفهان

سمیه پسنده مربی مسوول مرکز شاهین شهر،شهین ولایتی مربی مسوول مرکز نجف آباد،هدی احمدی مربی فرهنگی مرکز شماره 4 و مریم ایرانپور مربی هنری مرکز شاهین شهر به عنوان مربیان موفق کانون اصفهان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، آفرین ‌گویی به مربیان موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بزرگ‌نمایی کارهای خوب است و همگان را به تحرک وا‌می‌دارد. این بخشی از سخنان مدیرعامل کانون است  که در بیست و دومین آیین قدردانی یا آفرین‌گویی به 57 مربی کانون سراسر کشور در تهران بازگو کرد و البته گفت که آفرین‌گویی به شما، قدردانی از همه مربیان کانون است.

علیرضا حاجیان‌زاده در این آیین که صبح روز یک‌شنبه 16 اسفند 1394 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری‌ برای تجلیل از 57 مربی کانون برپا شده بود، وجود مربیان توانمند را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت کانون برشمرد و افزود: مربیان کانون خودساخته، مومن، خلاق و خودجوش هستند؛ تعلق سازمانی دارند و به کانون وفاداراند. در عین حال برای کودکان شاداب و انرژی‌بخش هستند و در مقابل سختی‌ها مقاوم و بردباراند.

وی در توصیف ویژگی‌های مربیان کانون به این چند ویژگی نیز بسنده نکرد و با بیان این که این مربیان برای بچه‌ها بسیار دوست‌داشتنی و با آن‌ها مهربان‌اند، تاکید کرد که خردورزی و هنرمندی نیز از مشخصه‌های آن‌هاست و ما به وجود آنان افتخار می‌کنیم.

مدیرعامل کانون در ادامه تصریح کرد که این نوع قدردانی‌ها، برای برانگیختن انگیزه‌ها و شوق مربیان صورت می‌گیرد و به افزایش و تقویت عملکرد خوب آنان منجر می‌شود، خلاقیت‌های جدیدی ایجاد می‌کند و به پیشرفت مربیان و مجموعه کانون کمک خواهد کرد.

حاجیان‌زاده انعکاس دست‌آوردهای مثبت و نتایج مطلوب یک عملکرد به سطح سازمان و جامعه و تشویق همه افراد به انجام آن کار مثبت را از دیگر اثرات قدردانی از مربیان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این اقدام تاثیری عمومی نیز بر جامعه هدف و سازمان ما خواهد داشت و بزرگ‌نمایی کارهای خوب همگان را به تحرک وامی‌دارد.

در این آیین از 57 مربی موفق کانون شامل مربیان فرهنگی، ادبی، هنری و سیار قدردانی شد که سمیه پسنده مربی مسوول مرکز شاهین شهر،شهین ولایتی مربی مسوول مرکز نجف آباد،هدی احمدی مربی فرهنگی مرکز شماره 4 و مریم ایرانپور مربی هنری مرکز شاهین شهر نیز به عنوان مربیان موفق کانون استان معرفی شدند.