دیدار مدیر کل کانون با فرمانداران خمینی شهر،چادگان و تیران و کرون

عسگری فر در این جلسه ها با اشاره به وجود ظرفیت های مناسب در شهرستان ها بر همکاری و تعامل مناسب دیگر دستگاه ها با کانون با هدف استفاده هرچه بیشتر خانواده ها از برنامه های این نهاد فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مدیرکل کانون در دیدارهای جداگانه ای با فرمانداران شهرستان های چادگان،خمینی شهر و تیران و کرون دیدار کرد.

عسگری فر در این دیدارها به اهمیت فعالیت برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: کانون به عنوان نهاد تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان،فعالیت های متنوعی را به منظور کشف استعدادها و پرورش خلاقیت آینده سازان ایران اسلامی صورت می دهد و امروز تنها نهادی است که به این منظور به انجام برنامه های فرهنگی و هنری می پردازد.

مدیر کل کانون ضمن بیان فعالیت ها و سابقه ی کانون در زمینه های فرهنگی،هنری و ادبی و تاثیر آن در آینده کودکان و نوجوانان اظهار کرد: هم اکنون در سطح استان اصفهان 60 مرکز ثابت،سیار روستایی و پستی وجود دارد که با همکاری مسوولین محلی و مربیان کانون تمامی تلاش خود را جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تمامی ایام سال صورت می دهیم.

وی  با اشاره به پروژه های در حال ساخت کانون گفت:با مساعدت های استانداری و تخصیص بودجه های لازم در شهرستان چادگان،کانون صاحب مرکز خواهد شد و کودکان از برنامه های متنوع کانون استفاده خواهند کرد.

حبیب اله معتمدی ،فرماندار شهرستان چادگان نیز ضمن تشریح روند ساخت مرکز کانون در این شهرستان گفت:امید است با راه اندازی این مرکز،خانواده ها بتوانند از محیط سالم کانون پرورش فکری بهره مند شوند و در تمامی ایام سال در کنار مربیان کانون فعالیت های مختلف گروهی را انجام دهند.وی افزود: جمعیت 40100  این شهرستان قطعا با افتتاح و راه اندازی این مرکز فرهنگی،هنری خرسند و شادمان خواهند شد.

هم چنین عسگری فر به همراه فرقدانی کارشناس مسئول هنری استان باحضور در دفتر رضوانی فرماندار خمینی شهر با وی درخصوص مسائل فرهنگی شهرستان به ویژه مسائل مرتبط با کودکان و نوجوانان بحث و تبادل نظر کردند.

فرماندار گفت: هنرها و مهارت هایی که در کانون به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود می تواند در آینده زمینه اشتغال آن ها را فراهم نماید.

دراین جلسه درخصوص تأمین زمین جهت راه اندازی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شماره 2 شهرستان و مسائل و مشکلات مراکز کانون در خمینی شهر،کوشک و درچه بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه این دیدارها عسگری فر با علی رحمانی فرماندارشهرستان تیران وکرون نیز دیدار کرد.فرماندار با اشاره به وجود ظرفیت های گسترده در میان کودکان و نوجوانان این شهرستان بر همکاری و تعامل مناسب با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف استفاده هرچه بیشتر خانواده ها از برنامه های کانون تاکید کرد.وی گفت:من نیز در دوران کودکی و نوجوانی از اعضای کانون استان اصفهان بودم که همواره خاطرات خوب و شیرینی از آن دوران برایم به یادگار مانده است.رحمانی در پایان افزود:فرمانداری تیران جهت تامین نیروی انسانی برای مرکز کانون در شهرستان تیران همکاری لازم را با این نهاد فرهنگی خواهد داشت و لازم است دیگر نهادهای شهرستان نیز تعامل خود را با کانون پرورش فکری افزایش دهند.