فعالیت های متنوع فصل تابستان مراکز کانون همراه با استقبال کودکان و نوجوانان

عسگری فر بیان کرد این کلاس ها در دو ترم برنامه ریزی شده که ترم اول آن از 22 خرداد آغاز شد و ترم دوم در اوایل مردادماه میزبان کودکان و نوجوانان اصفهانی می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،مدیر کل کانون استان در مصاحبه ای با صدا و سیمای مرکز اصفهان از استقبال خوب خانواده ها جهت شرکت در کلاس های فصل تابستان مراکز کانون استان خبر داد.

عسگری فر گفت: این کلاس ها و کارگاه ها در دو ترم و هر کدام در 12 جلسه برنامه ریزی شده است که نوبت اول آن از 22 خرداد شروع شد که البته در برخی مراکز ترم اول از 29 همین ماه آغاز می گردد و ترم دوم آن نیز از اوایل مرداد ماه شروع خواهد شد.وی یکی از اهداف برگزاری کلاس های تابستانه کانون در دو ترم را استفاده از تمامی ایام تابستان و هم چنین بالا بردن قدرت انتخاب خانواده ها جهت حضور فرزندان برشمرد.

مدیر کل کانون استان بر خلاقیت کودکان و نوجوانان در تمامی فعالیت های کانون اشاره کرد و گفت:کانون استان اصفهان با بهره گیری از مربیان مجرب و آموزش دیده کلاسهای متنوعی را در سه بخش فرهنگی،هنری و ادبی برای فرزندان برگزار می کند.

وی در ادامه به تشریح فعالیت های تابستانه کانون پرداخت و بیان کرد: در این چند سال با اضافه شدن فعالیت های جدیدی مانند رباتیک والکترونیک،فیلمسازی،پویانمایی،مهارت محاسبات ذهنی(IQ MAS) و ... به برنامه های مراکز،تنوع فعالیت ها بیشتر گردید و این موضوع رضایت مندی خانواده ها را در پی داشته است.

عسگری فر بیان کرد:در بخش فرهنگی کلاس های گوناگونی از جمله آشنایی با قرآن با شیوه های نو، مهارت های خواندن ­و نوشتن،پرورش ­خلاقیت،آموزش ­تفکر،نجوم ­و در بخش هنری فعالیت­ های نقاشی،خوشنویسی،سفالگری،نمایش عروسکی و ساخت عروسک،عکاسی،طراحی و موسیقی برگزار می شود.

مدیر کل افزود: واحد ادبی هم در کارگاه های ویژه تابستان امسال کلاس های مهارت های خواندن و نوشتن،خلاقیت ادبی،آشنایی با متون کهن،نوشتن خلاق،کارگاه شعر و داستان را برای علاقه مندان برگزار می کند.

وی در پایان ابراز امیدواری نمود که با پایان یافتن فصل تابستان،هدف خانواده ها از حضور در فعالیت های کانون که رشد فکری و پرورش خلاقیت های فرزندان خود می باشد محقق شده باشد.