ویژه برنامه آموزشی با موضوع آشنایی با فعالیت محاسبات ریاضی در مرکز نجف آباد

فعالیت محاسبات ریاضی (IQ MAS) باعث افزایش قدرت ذهن،تخیل و خلاقیت و بهبود مهارت های مدیریت زمان در کودکان و نوجوانان می گردد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،مرکز فرهنگی هنری نجف آباد ویژه برنامه ای را جهت آشنایی هرچه بیشتر والدین با فعالیت محاسبات ریاضی (IQ MAS) برگزار کرد.

کارشناس این رشته با اشاره به فواید استفاده از سیستم محاسبات سریع ذهنی ریاضی گفت:این سیستم آموزشی باعث ایجاد اعتماد به نفس و تسلط بر فراگیری علوم مختلف به ویژه ریاضیات می گردد و استفاده فراگیران از وسایل کمک آموزشی باعث پویایی همزمان دو نیمکره چپ و راست مغز آن ها می شود.

وی افزود:افزایش قدرت ذهن، تخیل و خلاقیت، بهبود مهارت های مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مسائل مختلف، تقویت مهارت گوش دادن و افزایش حس بینایی، درک مطلب و ... از جمله فواید استفاده از این فعالیت می باشد.

در ادامه خانواده ها سوالات خود را مطرح کردند و کارشناسان نیز پاسخ گوی والدین شدند.

گفتنی است فعالیت محاسبات ریاضی (IQ MAS) چند سالی است که در مراکز کانون استان اصفهان برگزار می شود که با استقبال خوب خانواده ها در فصل تابستان همراه است. با یادگیری انجام محاسبه ذهنی،کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون ظرفیت ذهن خود را توسعه می‌دهند که این سبب بهبود مهارت‌ هایی نظیر مدیریت زمان و توانایی حل مساله می‌شود که درموفقیت آن ها در  همه رشته ‌ها و زندگی روزمره نقش اساسی دارد.