دیدار مدیر کل کانون با فرماندار نجف آباد و معاون استاندار

در این دیدار که مسوولین مراکز کانون در شهرستان نجف آباد نیز حضور داشتند بر افزایش همکاری ها به منظور بهره مند شدن هرچه بیشتر خانواده ها از فعالیت های متنوع کانون تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،مدیر کل کانون با فرماندار شهرستان نجف آباد و معاون استاندار اصفهان دیدار کرد.

عسگری فر با اشاره به وجود 60مرکز فرهنگی هنری کانون در سطح استان گفت:شهرستان نجف آباد با 5 مرکز ثابت و یک مرکز پستی پس از مرکز استان بیشترین تعداد مراکز کانون را داراست که با توجه به استقبال خانواده از فعالیت های کانون شایسته است همکاری بیشتری از سوی نهادهای فرهنگی و فرمانداری جهت توسعه مراکز در شهرستان نجف آباد صورت پذیرد.

مدیر کل کانون افزود: کانون به عنوان نهاد تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان با نیم قرن سابقه همواره فعالیت های متنوعی را به منظور کشف استعدادها و پرورش خلاقیت فرزندان در تمامی ایام سال برگزار می کند که در فصل تابستان کارگاه های فرهنگی،هنری و ادبی با تعداد بیشتری پذیرای خانواده ها می باشد و والدین نیز همواره با حسن اعتماد به کانون فرزندان خود را از این فعالیت ها بهره مند می سازند.

در ادامه این جلسه سیروس محمودی معاون استاندار و فرماندار نجف آباد با اشاره به وجود ظرفیت های گسترده در میان کودکان و نوجوانان این شهرستان بر همکاری و تعامل مناسب با کانون با هدف استفاده هرچه بیشتر خانواده ها از برنامه های این نهاد تاکید کرد. وی هم چنین ابراز امیدواری نمود با همکاری شهرداری و شورای اسلامی،تعامل بیشتری جهت رفع مشکلات مراکز کانون در شهرستان نجف آباد صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه که در محل فرمانداری شهرستان نجف آباد برگزار شد،مسوولین مراکز نجف آباد ، یزدانشهر ، کهریزسنگ ، دهق و علویجه گزارشی از فعالیت های مراکز فرهنگی هنری خود را بیان کردند.

گفتنی است شهرستان نجف آباد با جمعیت بالغ بر 282430 نفر از شمال به شهرستان شاهین شهر و میمه و از شرق به شهرستان های اصفهان و خمینی شهر ، از جنوب به شهرستان فلاورجان و از غرب به شهرستانهای تیران و کرون و فریدن محدود است.