کد خبر: 257598
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
بازدید 2105
بازدید مدیرکل کانون و فرماندار لنجان از مرکز باغ بهادران

فرماندار لنجان ضمن اشاره به فعالیت های متنوع کانون پرورش فکری،بر اهمیت انجام برنامه های باکیفیت برای این گروه سنی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،مدیر کل کانون به همراه فرماندار لنجان از مرکز باغ بهادران بازدید کردند.

عسگری فر،مدیر کل کانون ضمن اشاره به برنامه های متنوع در کانون با هدف غنی سازی اوقات فراغت گفت:تابستان امسال خانواده ها استقبال خوبی از فعالیت های کانون در تمامی مراکز سطح استان داشته اند که این اعتماد نتیجه تلاش تمامی مربیان،کارشناسان و دیگر همکاران می باشد.

مهندس سجاد،فرماندار لنجان نیز ضمن آشنایی با کارگاه های فرهنگی،هنری و ادبی از نمایشگاه آثار هنری اعضای مرکز بازدید کرد.وی ضمن با اهمیت برشمردن کار برای کودکان و نوجوانان بر همکاری فرمانداری و دیگر دستگاه ها با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید نمود.

در این دیدار که شهردار باغ بهادران و کارشناس مسوول هنری کانون نیز حضور داشتند،از کارگاه قرآنی سوره قصص نیز بازدید به عمل آمد.

هم چنین مسوول مرکز باغ بهادران با تشریح فعالیت های متنوع در این مرکز گزارشی از تعداد اعضا شرکت کننده در کلاس ها و کارگاه های برگزار شده در در ترم اول تابستان را ارائه کرد.وی در ادامه خواستار همکاری دیگر سازمان های شهر با کانون به منظور ارائه برنامه های بیشتر به خانواده در تمامی ایام سال گردید.