کد خبر: 258750
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
بازدید 1772
تجلیل از برگزیدگان چهاردهمین جشنواره رضوی کانون استان اصفهان

در این آیین از برگزیدگان کشوری و استانی جشنواره های رضوی در بخش کودک و نوجوان استان اصفهان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،مدیر کل کانون ضمن تبریک ایام خجسته دهه کرامت،با ذکر روایتی از حضرت امام رضا علیه السلام که می فرمایند: :"مؤمن،مؤمن واقعی نیست،مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنتی از پروردگارش و سنتی از پیامبرش و سنتی از امامش.اما سنت پروردگارش،پوشاندن راز خود است و سنت پیغمبرش مدارا و نرم رفتاری با مردم است و سنت امامش صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است."از خداوند خواست تا همگی توفیق عمل به این حدیث شریف را داشته باشیم.

عسگری فر افزود: کودکان،نوجوانان و مربیان خوش ذوق کانون پرورش فکری در مراکز استان اصفهان با تولید 800 اثر با موضوع امام رضا علیه السلام عشق و علاقه خود را به امام هشتم ابراز کردند.وی ادامه داد:هیات داوران مرحله‌ استانی این جشنواره 95 اثر را در بخش های« قصه‌گویی »، «شعر سرایی»،«خوشنویسی»، «نقاشی»، «نشریه نگاری»، «کاردستی»، « داستان‌نویسی » و «معرفی شخصیت» انتخاب و به دبیرخانه کشوری این جشنواره معرفی کرد.

مدیر کل کانون اظهار کرد: برگزیدگان کشوری چهاردهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایام دهه کرامت معرفی شدند که نام پنج نفر از استان اصفهان نیز در میان این برگزیدگان وجود دارد.

عسگری فر در ادامه سخنان ضمن قدردانی از تمامی کارشناسان،مربیان و اعضایی که در این جشنواره مشارکت داشته اند،گفت:فعالیت هایی که با موضوع امام رضا علیه السلام برگزار می شود یک کار الهی است و امید است با انجام این فعالیت ها،فرهنگ رضوی در سطح جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان گسترش یابد.

در ادامه این آیین از برگزیدگان کشوری و هم چنین گروه ها و اعضای برگزیده استانی چهاردهمین جشنواره رضوی نیز تقدیر به عمل آمد.

اجرای برنامه معرفی شخصیت توسط فاطمه قاسمی رتبه اول جشنواره رضوی،اجرای سرود از سوی اعضای نوجوان مرکز شماره سه و برگزاری مسابقه با موضوع احادیث امام رضا از دیگر برنامه های این آیین بود که در مجتمع فرهنگی،هنری کانون استان اصفهان برگزار شد.

اسامی برگزیدگان کشوری چهاردهمین جشنواره رضوی

نام جشنواره

نام برگزیده

نام مرکز فرهنگی هنری

معرفی شخصیت رضوی

فاطمه قاسمی

مربی مرکز خمینی شهر(رتبه اول)

قصه گویی رضوی

سمیه پسندی

مربی مرکز شماره 3 اصفهان

قصه گویی رضوی

سورنا فتح علی زاده

بخش آزاد

نقاشی رضوی(7-9 سال)

طنین نظری

عضو مرکز گلپایگان

نام مربی:
معصومه آزادی

معرفی شخصیت رضوی

مریم روحانی

مسوول مرکز شماره 2 اردستان
(رتبه هفتم)