جلسه کمیته کودک و نوجوان شهرستان اردستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،کمیته کودک و نوجوان شهرستان اردستان با موضوع اوقات فراغت و با حضور فرماندار و دیگر اعضا برگزار شد.

فرماندار اردستان با بیان این که باید برنامه ریزی مناسبی جهت تقویت حضور بیشتر نوجوانان در برنامه های اوقات فراغت صورت بگیرد گفت:تنوع برگزاری برنامه ها مناسب است اما نباید صرفا به صورت متمرکز انجام شود.

غیور یکی از نیازهای امروز اجتماع را نشاط اجتماعی و شاداب سازی جامعه عنوان کرد و افزود:با توجه به معضلاتی که در جامعه امروز وجود دارد باید صرف نظر از نگاه اقتصادی به دنبال شادی و نشاط در میان خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان باشیم و اوقات فراغت زمان خوبی برای تحقق این موضوع است.

در ادامه مسوول مرکز اردستان با تشریح فعالیت های متنوع کانون در ایام فصل تابستان گفت:در این ایام بیش از 40 نوع فعالیت برای کودکان و نوجوانان اردستانی برگزار شد و این برنامه ها در تمامی ایام سال نیز برای اعضای علاقه مند ادامه می یابد.وی تشکیل این کمیته را در همکاری و همگرایی هرچه بیشتر سازمان ها و ادارات به منظور انجام فعالیت های هماهنگ مرتبط با کودکان و نوجوانان با اهمیت دانست.

دیگر اعضای جلسه نیز دیدگاه ها و نظرات خود را بیان و فعالیت های سازمان خود را در رابطه با اوقات فراغت تشریح نمودند.