قربانی به عنوان سرپرست کانون استان اصفهان معرفی شد

در آیینی با حضور معاون فرهنگی کانون و مشاور اجرایی مدیرعامل،از تلاش ها و خدمات ارزشمند مدیرکل سابق در طی شش سال حضور در کانون استان تجلیل شد و سرپرست جدید این اداره کل نیز معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،رضا قمرزاده معاون فرهنگی کانون کشور در این آیین با اشاره به ویژگی های کار در کانون گفت:زیبایی های فطرت در کودکان به خوبی جلوه گر می شود و مربیان و همکاران در کانون با زیباترین پدیده الهی در بهترین مقطع سنی همراه هستند و این موضوع سختی و مشکلات کار را برای آن ها شیرین می کند.

وی با تاکید بر رویکرد همیشگی مدیرعامل مبنی بر حمایت از مربیان و مراکز فرهنگی هنری گفت:مدیرعامل کانون همواره ضمن تاکید بر ارتقای سطح حقوق و رفاه پرسنل کانون،به افزایش سطح دانش مربیان و حمایت از مراکز و کتابخانه های کانون در سطح کشور توصیه می کنند که البته همه این موضوعات به خاطر کودکان و نوجوانان عزیزی است که در مراکز کانون و ویژه برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی آن شرکت می کنند.

رضا قمر زاده در پایان سخنان خود از زحمات و خدمات ارزشمند سید حامد عسگری فر مدیر کل سابق کانون قدردانی کرد و برای مهدی قربانی سرپرست جدید این اداره کل آرزوی موفقیت در انجام وظایف محوله نمود.

در ادامه عسگری فر مدیرکل سابق کانون استان اصفهان ضمن تشکر از تمامی همکاران کانون برای همکاری خوب در این چند سال گفت:در دوران کودکی و نوجوانی عضو مرکز شماره 4 کانون اصفهان بودم و خاطرات بسیار خوبی از فعالیت های متنوع کانون در آن ایام دارم و خدا را شاکر هستم که در این چند سال نیز توفیق خدمتگزاری به کودکان را داشتم و امیدوارم کانون همواره در مسیر خدمت به فرزندان موفق و سربلند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد درآمدهای کانون استان از زمان حضور در این اداره کل اظهار کرد:از سال 1389 تا 1395 درآمد کانون استان بیش از ده برابر شده و بودجه تملک دارایی های سرمایه ای کانون اصفهان در سال 95 نسبت به سال گذشته 105 درصد رشد داشته است و در همین سال،هفتصد و پنجاه میلیون تومان موافقتنامه سال 94 به یک میلیارد و پانصدهزار تومان افزایش پیدا کرده که این موفقیت ها حاصل پیگیری و کمک سایر همکاران بوده است.

مدیرکل هم چنین از همکاران خواست به سرپرست جدید اداره کل کمک نمایند تا برنامه های خوبی که از گذشته در کانون استان پیگیری شده است را به سرانجام رساند.عسگری فر در همین راستا بیان کرد:برای راه اندازی یک مرکز فرهنگی هنری در منطقه محروم دارک اصفهان پیگیری های لازم صورت گرفته و توافقنامه ای با شهرداری اصفهان در این زمینه منعقد شده که امیدوارم با پیگیری کامل این موضوع مردم شریف آن منطقه در آینده از برنامه های کانون بهره مند شوند.

عسگری فر افزود:ساخت مجتمع فرهنگی هنری کانون از دیگر برنامه هایی است که تفاهم نامه آن با شهرداری اصفهان انجام شده و با تخصیص اعتبارات لازم کار ساخت این مجتمع با زیربنای سه هزار متر آغاز می گردد.

در ادامه این آیین مهدی قربانی سرپرست اداره کل کانون استان اصفهان در سخنانی با تبریک ایام با سعادت دهه امامت و ولایت از حسن اعتماد مدیرعامل کانون قدردانی کرد و گفت:امیدوارم با همکاری سایر کارکنان زمینه‌ های لازم برای توسعه و گسترش فعالیت ‌ها در کانون استان هرچه بیشتر فراهم شود.

وی با قدردانی از تلاش های سیدحامد عسگری فر در طی بیش از شش سال حضور در کانون استان ابراز امیدواری کرد در آینده نیز از نظرات و مشورت های راهگشای ایشان در جهت پیشبرد برنامه ها بهره مند شویم.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل سابق کانون و سرپرست جدید این اداره کل،صبح روز اول مهرماه با حضور معاون فرهنگی کانون،مشاور اجرایی مدیرعامل،کارشناسان و کارکنان ستادی کانون در مرکز فرهنگی هنری شماره 4 کانون برگزار شد.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.