نشست صمیمی کارشناسان هنری،ادبی و مسوولین واحدهای ستادی با سرپرست کانون استان

مهدی قربانی در این نشست با تشکر از اقدامات و فعالیت های انجام شده به تشریح دیدگاه های خود در زمینه حوزه های مختلف کارشناسی و ستادی پرداخت.

 به  گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،نشست صمیمی کارشناسان هنری،ادبی و مسوولین واحدهای ستادی با سرپرست کانون استان برگزار شد.

مهدی قربانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی،به تشریح دیدگاه های خود در ذیل راهبردهای 14گانه اعلامی از سوی مدیرعامل کانون پرداخت و بر برنامه ریزی و تدوین فعالیت ها در جهت تحقق کامل این سیاست ها تاکید کرد.

ارتقای توانمندی و محوریت قرار گرفتن مربیان و مراکز فرهنگی هنری،تقویت حوزه های کارشناسی،تعمیق روابط سازمانی و اخلاق اداری در سطوح مختلف،تقویت باورهای دینی در برنامه ها و ارائه طرح های خلاق و اقدام پژوهی توسط مربیان از مهمترین موضوعاتی بود که سرپرست کانون استان در این جلسه به آن ها تاکید کرد.

در این نشست کارشناسان هنری و ادبی نیز به تشریح دیدگاه های خود در خصوص غنی سازی محتوایی فعالیت های تخصصی واحدهای کارشناسی پرداختند و همکاری تمامی کارشناسان درجهت پیشبرد برنامه ها را مورد اشاره قرار دادند.