کد خبر: 264963
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
بازدید 1152
همکاری کانون با جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،جلسه هماهنگی کارشناسان هنری کانون و عوامل اجرایی جشنواره ی ملی فیلم کوتاه حسنات در مجتمع کانون برگزار شد.

نماینده جشنواره فیلم کوتاه حسنات در این جلسه گفت:کانون نشر و ترویج فرهنگ اسلامی حسنات اصفهان از موسسه های خیریه در حوزه فرهنگی صندوق های قرض الحسنه استان اصفهان می باشد که از سال 1389جشنواره ملّی فیـلم کوتاه حسنات را به منظور گسترش هرچه بیشتر فرهنگ احسان و نیکوکاری و سنّت خیراندیشی،همیاری،نوع دوستی و همـدلی در میـان مردم در قالب فیلم های کوتاه بنیان نهاد و طی چند سال برگزاری جشنواره،موفق به ارتباط موثر با هنرمندان و فیلمسازان کشور گردیده است.

کارشناسان هنری کانون نیز ضمن تشریح فعالیت های متنوع کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان آمادگی خود را جهت همکاری در بخش کودک و نوجوان این جشنواره اعلام نمودند.

ارسال آثار اعضا کانون جهت شرکت در فراخوان"هرشهروند یک فیلم کوتاه"وداوری جداگانه بخش کودک و نوجوان جشنواره،اکران فیلم های پویانمایی اعضای کانون،برگزاری نشست های تخصصی برای اعضا و مربیان کانون،اکران فیلم های کودک و نوجوان جشنواره در مراکز منتخب کانون اصفهان از جمله موضوعاتی بود که پس از بررسی ابعاد مختلف آن مورد جمع بندی قرار گرفت.