اتحاد و انسجام سازمانی شرط پیشرفت در فعالیت های کانون اصفهان

احساس تعلق سازمانی و انجام فعالیت های گروهی و جمعی نکات دیگری بود که مدیر کل کانون به آن ها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،مدیر کل کانون در جلسه شورای اداری کانون با تسلیت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علیه السلام به تشریح روایاتی از امام علی علیه السلام درباره ویژگی انسان های مومن و منافق پرداخت.

مهدی قربانی با اشاره به جایگاه عظیم ولایت در اسلام گفت: روز قیامت،روز جلوه ولایت امیرالمومنین است و صراط مستقیم همان راه و منش امیرالمومنین است. وی افزود:غیر از صراط امام علی علیه السلام هر راه دیگری گمراهی است.

مدیر کل کانون هم چنین نکاتی را درباره جایگاه والای شب های قدر بیان کرد. وی در این باره گفت:بهار هر انسان شب های قدر است و در این شب ها است که پرونده جدید انسان ها باز می شود و مقدرات یک ساله همه ما در این شب ها نوشته می شود و شایسته است بهترین ها را برای خود و دیگران از خداوند متعال بخواهیم.

قربانی در بخش بعدی سخنان خود نکات اداری و سازمانی را با کارشناسان و کارکنان ستادی کانون عنوان کرد. وی گفت: در یک ماه گذشته اقدامات امیدوار کننده زیادی در کانون صورت گرفته و این نشان می دهد با کمک همه همکاران روند رو به رشد و مثبتی در فعالیت های کانون استان اصفهان ایجاد شده و امیدواریم این روند خوب هم چنان با قوت ادامه داشته باشد.

مهدی قربانی با تاکید بر اولویت های امروز کانون گفت: کار گروهی و جمعی باید یکی از اولویت های اصلی در کانون باشد و با این روش، کارها بهتر و سریعتر به نتیجه می رسد و همه افراد در برنامه ها مشارکت خواهند کرد. وی برنامه ریزی سه ماهه و شش ماهه در کانون استان را مهم ارزیابی کرد و افزود: هر واحدی با این برنامه ریزی باید روند و مسیر طی شده واحد خود را به خوبی رصد کند و نقاط قوت و ضعف موجود را بررسی و کارشناسی نماید.

مدیر کل کانون هم چنین بر انجام بحث های کارشناسی در واحدهای فرهنگی،هنری و ادبی تاکید نمود و گفت: لازم است جهت انجام هرچه بهتر برنامه ها بحث های کارشناسی و علمی در واحدها صورت بگیرد و پس از جمع بندی توسط واحد مربوطه همه کارشناسان به صورت جمعی در انجام موفق آن طرح و برنامه مشارکت فعال کنند.

وی با تاکید به اتحاد و انسجام سازمانی در کانون گفت: احساس تعلق سازمانی و رعایت حدود فاصل نکات مهمی است که همه باید به خوبی آن ها را رعایت کنند. وی در این رابطه گفت: هویت و اصول کانون باید برای همه ما مهم باشد و نسبت به افرادی که این اصول را زیر سوال می برند باید مرز بندی مشخصی صورت بگیرد.

هم چنین در این جلسه حکم فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج اداره کل کانون استان از سوی سرهنگ اصلانی مسوول سازمان بسیج کارمندان سپاه صاحب الزمان عج به مهدی قربانی اعطا شد.

در ابتدای این جلسه نیز مسوولین واحدهای کارشناسی و اداری به تشریح دیدگاه های خود پرداخته و عملکرد سه ماهه خود را برای سایر همکاران تشریح کردند.