کد خبر: 261337
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
بازدید 1094
هیئت عزاداری حضرت قاسم ( ع)

عزاداری در شبهای ماه محرم با حضور کودکان و نوجوانان کانون شماره دو شهر ایلام

قیامت بی حسین غوغا ندارد
شفاعت بی حسین معنا ندارد
حسینی باش که در محشر نگویند
چرا پرونده ات امضاء ندارد
اجرای برنامه های متناسب با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان , حضرت امام حسین (ع) در مرکز فرهنگی و هنری و ادبی با استقبال کودکان و نوجوانان این مرکز روبرو بود .
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ,هیئت حضرت قاسم (ع) کانون استان , درمرکز فرهنگی و هنری و ادبی کانون شماره دو شهر ایلام شکل گرفته است ,وتا کنون  برنامه های عاشورایی خود را منسجم برپا کرده است ., کودکان مداح , و سینه زنی های هماهنگ در عزاداری های عصرهای ایام ماه محرم در این هیئت , والدین را هم به این مرکز علاقه مند کرده است . در مراسم عزاداری این هیئت , هرشب یکی از مربیان قصه عاشورایی می گویند .
سرکار خانم اخلاقی ( مربی مسئول ) , سرکار خانم کریمی ( مربی فرهنگی ) و آقای خورانی همکاران برگزار کننده برنامه های این هیئت هستند که با حضور خود تا پایان اجرای برنامه های عاشورایی در کانون شماره دو شهر ایلام در کنار کودکان و نوجوانان عضو این مرکز به بهتر برگزار شدن مراسم سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع) کمک کردند .
در کانون شماره دو , گروه سرود عاشورایی هم , سرودهای متناسب با ایام حزن انگیز ماه محرم را برای اجرا در برنامه های سایر مراکز و ادارات اجرا می کند.