اجرای برنامه های کانون شماره سه با رویکرد عاشورایی در ماه محرم

با تلاش مربیان مرکز فرهنگی و هنری و ادبی شماره سه شهر ایلام ,برنامه های متنوع با رویکرد عاشورایی , به اجرا در آمد .

با تلاش مربیان مرکز فرهنگی و هنری و ادبی شماره سه شهر ایلام ,برنامه های متنوع با رویکرد عاشورایی , به اجرا در آمد .
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ,  مربیان خلاق کانون شماره سه با برگزاری برنامه های متنوع درایام ماه حزن انگیز , و با برپایی نمایشگاه و قصه گویی عاشورایی , آشنایی اعضاء با گذشت و ایثار , و دیگر برنامه های کانونی با رویکرد عاشورایی , تقارن ماه محرم و هفته ملی کودک را به خوبی رعایت کردند.
از دیگر برنامه هایی که سرکار خانم مسعودی ( مربی مسئول فرهنگی ) , و سرکار خانم صندوق آبادی ( مربی فرهنگی ) و آقای پوررحیم همکار خلاق و پرتلاش کانون سه ایلام , در ایام ماه محرم برگزار کرده اند میتوان به جلسه ای با عنوان حجاب و عفاف و همچنین نشست امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد .
سرکار خانم کرمیان ( مربی ادبی کانون ) هم با ارائه مطالب ادبی برای کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه های این ایام حضور مؤثری داشت .
در ادامه برنامه های عاشورایی مرکز فرهنگی و هنری و ادبی شماره سه , یکی از مسافرین  حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت عباس (ع) برای کودکان و نوجوانان لحظاتی را به مداحی در سوگ سالار شهیدان پرداخت .
با توجه به اینکه شهر ایلام افتخار حضور و گذر مسافرین راه کربلا را دارد , امسال و در ایام ماه محرم کانون شماره سه در برنامه های عاشورایی خود صبح روز میزبان یکی از مداحان اهل بیت شد که عازم کربلا بود.