رویکرد عاشورایی اجرای برنامه های کانون استان تا پایان هفته ملی کودک

اجرای برنامه های عاشورایی در مراکز فرهنگی و هنری و ادبی استان همچنان توسط مربیان پرتلاش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان برگزار می شود .

اجرای برنامه های عاشورایی در مراکز فرهنگی و هنری و ادبی استان همچنان توسط مربیان پرتلاش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان برگزار می شود .
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ,در ادامه اجرای برنامه های هفته ملی کودک و تقارن آن با ایام حزن انگیز ماه محرم , گزارش انجام فعالیتهای این هفته از مراکز فرهنگی و هنری و ادبی شهرستان دره شهر و شهر سرابله و بخش شباب و کانون شماره سه شهر ایلام حکایت از موفقیت مربیان مراکز نامبرده و جلب رضایت کودکان و نوجوانان عضو این کانون ها دارد .
بنابراین گزارش ها ,تصاویر  اجرای برنامه مشترک بین کانون شهر سرابله و پلیس راهور, بیانگر شور و اشتیاق کودکان عضو این مرکز فرهنگی و هنری و ادبی است . سرکار خانم جعفری و همکاران ایشان , سرکار خانم لطفی و آقای شوهانی , با هماهنگی هایی که با پلیس راهور برای اجرای برنامه مشترک آموزش ترافیکی داشتند , موفق در ایجاد یک فضای آموزشی مناسب برای کودکان حاضر در برنامه شدند .
از کانون شهرستان دره شهر هم گزارش بازدید اعضای نوجوان رسید .
سرکار خانم گوهری و سرکار خانم زند بیرانوند و همچنین آقای قوچی ( هکاران فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان) مستقر در شهرستان دره شهربا برگزاری برنامه های متنوعی با رویکرد عاشورایی در ایام ماه محرم کودکان و نوجوانان عضو کانون را بهره مند ساختند .
اجرای قصه گویی توسط مهمان کهنسال ( مادربزرگ) , قصه گویی عضو فعال و قصه گویی مربی مسئول کانون دره شهر, از فعالیتهای ایام ماه محرم امسال این کانون بوده است .
اجرای برنامه های متنوع دیگر برای کودکان و نوجوانان عضو این مرکز برنامه ریزی شده,  که در روز های آینده منتشر خواهد شد .
مربیان کانون بخش شباب هم, مانند سایر مراکز فرهنگی و هنری در اجرای برنامه های ماه محرم و هفته ملی کودک تلاشگر بوده اند , سرکار خانم عباسی و خانم جلیلیان و آقای شبابی با دقت در انجام برنامه هادر ایام ماه محرم در راستای پیشبرد اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان , علاقه خود را مبنی برخدمت رسانی به کودک و نوجوان نشان دادند .
از جمله برنامه های اجرا شده در ایام گذشته ماه محرم در این بخش , اجرای برنامه ای با عنوان ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان بود که حضور چشمگیر اعضاء در این برنامه نشان از جذابیت و اهمیت این موضوع و اجرای آن بوده است ..
حضور مربی مسئول و مربی هنری این مرکز در مدارس هم از موفقیتهایی است که می توان به آن اشاره نمود , ایشان با حضور در مدارس بخش شباب , هم به معرفی کانون پرداخته اند و هم توان اجرایی برنامه های فرهنگی و هنری و ادبی خود را برای استفاده کودکان و نوجوانان از دانسته های کانونی نشان داده اند .
در ادامه گزارش های رسیده از مراکز فرهنگی و هنری و ادبی کانون استان , گزارشی مبنی براجرای برنامه قصه گویی عاشورایی  هم از مرکز شماره سه, به روابط عمومی اداره کانون کانون استان رسیده است .
کودکان عضو مرکز فرهنگی و هنری و ادبی کانون شماره سه شهر ایلام , از نمایشگاه دیدن کردند. گزارشهای رسیده از این مرکز که در ایام گذشته هم منتشر شده است , تلاش و جدیت در انجام فعالیتهای فرهنگی و هنری و ادبی توسط مربیان را به تصویر کشیده است .