کد خبر: 232575
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
بازدید 4471
دیدار اعضاء  کانون بندر ریگ  با بخشدار این شهرستان

در دومین روز از هفته دولت و به همین مناسبت اعضاء دختر مرکز فرهنگی هنری بندر ریگ با بخشدار این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،  در دومین روز از هفته ی دولت مربیان و اعضای کودک و نوجوان دختر مرکز ریگ با مراجعه به بخشداری  این شهرستان به دیدار بخشدار ریگ رفتند. گفتنی است این دیدار با یاد شهدای دولت همراه بود و در ادامه بازیاری بخشدار ریگ با بیان این نکته که شهیدان رجایی و با هنر  نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند، هر چند عمر خدمتشان در دولت کوتاه بود اما بعد از سال ها یاد و خاطره و خدمتشان هنوز هم در ذهن ها ماندگار مانده است .
وی گفت :  رمز این ماندگاری همان مردمی بودن آن ها و همچنین خالصانه خدمت کردنشان بود. شما کودکان و نوجوانان آینده سازان این مملکت هستید و باید با برنامه ریزی و تحصیلات عالیه این راه بس دشوار را طی کنید .
در ادامه آرزو تنگستانی مربی مسئول بندر ریگ تاکید کرد : هدف ما در مراکز کانون پرورش فکری کشف استعداد های کودکان و نوجوانان می باشد و در آینده در پی آن هستیم که نخبه های مختلفی در زمینه های مختلف به جامعه معرفی کنیم.
در پایان این دیدار اثر هنری لوح مزین به " بسم الله الرحمن الرحیم " که کار دست اعضاء بود به رسم یاد بود به بخشدار ریگ اهدا شد.