کد خبر: 235033
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
بازدید 5104
برگزاری جشن بزرگ کودکان امید در بندر دیلم

در هفته ملی کودک مرکز فرهنگی هنری دیلم ویژه برنامه جشن بزرگ کودکان امید را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در پنجمین روز از هفته ملی کودک جشن بزرگ  "کودکان امید" در سالن عمومی مجتمع پیامبر اعظم  با حضور 200  کودک و نوجوان به همراه خانواده‌هایشان برگزار گردید .
این مراسم که توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر دیلم برگزار شد با هدف ایجاد لحظاتی شاد و آرامش برای کودکان و خانواده هایشان همراه بود .
در این مراسم که با طلاوت قرآن توسط عضو کودک فعال مرکز سیده فاطمه میرجهانمردی آغاز و با قصه گویی لاله شایانفر مربی هنری مرکز با هدف پاسداشتن سنت قصه گویی و تشویق بچه ها به شنیدن و گفتن قصه.. خوانش بیانیه ی روز جهانی کودک توسط سامینا صبوری عضو فعال مرکز با یادی از کودکان غزه،کودکان کار ،فرزندان طلاق و با آرزوی داشتن دنیایی شاد در کنار پدر و مادر به دور از جنگ وخشونت و فقر ادامه یافت.
از برنامه های شاد و مفرح این روز باشکوه : ایفای نقش قمر غلامیان مربی مسئول مرکز در قالب میان برنامه های نمایشی، پخش کلیپ هفته ملی کودک ، اجرای 3 مسابقه شاد و مفرح، نوازندگی ، اهدای جوایز به کودکان سازنده ی بادبادک در جشن پرواز بادبادکها با دستان  پدران و مادرانشان با هدف ترویج استفاده از محصولات دست ساخته و محک زدن توانایی هاو روی آوردن به خلاقیت در کارهایشان  خوانش شعر و مطالب شاد بود.
این برنامه که ساعت 19 با هدف ایجاد امید و شادی  و توجه ویژه به این قشر آسیب پذیر، حساس  در کنار آغوش گرم خانواده هایشان  برگزار گردیده بود ،راس ساعت 21 با ثبت خاطره ای به یادماندنی در ذهن همه ما به کار خود پایان داد.