نگاه ویژه ی والدین به روند رشد بچه‌هایشان با آشنایی از راه‌کارهای علمی می تواند مفید باشد

در هفته ای که گذشت کانون شهرستان دیلم ، میزبان مادران و کودکان تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بود و به برگزاری نشست های تخصصی آگاه سازی خانواده‌ها در زمینه تغذیه ی سالم پرداخت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، این کودکان به همراه والدین خود  از شهر و روستاهای اطراف دیلم به مرکز این شهرستان آمده  تا یک روز شاد را در کنار مربیان کانون تجربه کنند، مربیان کانون در سالن کتابخانه مرکز با قصه گویی ، شعر خوانی ،اجرای نمایش ، بازی سرگرمی ،و ساخت فرفره های رنگی از بچه ها استقبال کردند.  
در سالن نمایش مرکز نیز نشست تخصصی با محوریت فرزند پروری با حضور شریفی کارشناس شبکه بهداشت و درمان  این شهرستان برای مادران برگزار گردید . در این نشست شریفی با اشاره به اهمیت تغذیه و سلامت روحی روانی کودکان در مهد خانواده به نکاتی در زمینه پرورش کودک از جمله، چگونگی مواجهه با پرخاش ،نه گفتن به کودکان ، القای حس آرامش به آنها ،توجه به تغذیه ی در این سن حساس و.. پرداخت. در ادامه برنامه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان باتغذیه ای سالم ( سیب و شیر )از کودکان پذیرایی کرده و  به خانواده ها خاطر نشان کردند که این کودکان در این سن حساس به توجه بیشتری در زمینه تغذیه نیازمند هستند و به خودی خود قدرت تشخیص تغذیه ی مفید از غیر مفید را ندارند و این شما هستید که در این زمینه نقش اساسی را ایفا می کنید .
گفتنی است هدف از برگزاری این مراسم : آگاه سازی خانواده ها در زمینه تغذیه ی سالم روح و جسم کودکان و همچنین نگاه ویژه ی والدین به روند رشد بچه هایشان با آشنایی از راه‌کارهای علمی در این زمینه  بود.