سومین گردهمایی کارشناسان ستادی و مسئولین و مربیان مراکز ( منطقه 2 ) برگزار شد

سومین گردهمایی کارشناسان ستادی و مسئولین مراکز ( منطقه 2 ) با حضور زکیه امیر پور مدیرکل، محمدعلی یزدان‌شناس معاون و کارشناسان اداره کل و مسئولین و مربیان فرهنگی، ادبی و هنری مراکز دیر ، اهرم ، کنگان ، بردخون ، سیار روستایی تنگستان ، جم ، خورموج ، عسلویه و کاکی به میزبانی شهرستان دیر برگزار شد .

به گزارش اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در ابتدای گردهمایی که همزمان گردید با حضور پاک‌نژاد معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری دیر ، امیرپور مدیرکل اداره ، ضمن خوش‌آمدگویی به پاک‌نژاد و تشکر و قدردانی از کارکنان مرکز دیر به خاطر قبول میزبانی، گفت:  در ابتدا حضور همکاران اداره کل و مراکز استان همراه با اعضای کودک و نوجوان را در مراسم استقبال از رییس جمهور محبوب تشکر و قدردانی ویژه دارم و امیدوارم قدوم رییس جمهور مردمی و هیات همرا پرخیر وبرکت باشد .
امیرپور ادامه داد: 9 ماه از سال را به حول قوه الهی و با تلاش و کوشش خالصانه همکاران در تمامی مراکز گذراندیم و سربلند به اتمام رساندیم و این نشان از همدلی‌است و برگ برگ روزهای این ماه‌های سپری‌شده را که ورق می‌زنم امید ، پیشرفت و رشد را می‌بینم و خرسند هستم که توفیق خدمت به مجموعه‌ای را خدا نصیبم کرده است که کارمندان با عشق فعالیت می‌کنند .
مدیر کل کانون 3 ماه پایانی سال را حساس و پربرنامه دانست و ادامه داد : دهه مبارک فجر را پیش رو داریم ، یک دهه پر برنامه اما پر نشاط. مسئولین مراکز که به عنوان مسئولین کمیته دهه فجر هستند می‌بایست با برنامه‌ریزی صحیح و خوب در برگزاری هر چه با شکوه‌تر این دهه بزرگ پیروزی گام بردارند و تعامل با ادارات و نهادها را به خصوص اداره آموزش و پرورش را در دستور کار خود قرار داده و بیش از پیش در کنار این اداره قرار گیرند .
امیر پور در پایان سخنان خود از فرماندار دیر به خاطر تجهیز سالن صد نفری مرکز دیر قدردانی کرد و گفت : امیدواریم این همکاری و حمایت و مساعدت که تا امروز به شکل خوبی بوده است ، ادامه داشته باشد و فرمانداران محترم دیگر شهرستان‌ها نیز مراکز کانون را مورد حمایت خود قرار دهند .
در ادامه گردهمایی پاک‌نژاد ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان و تشکر از زحمات خالصانه کارکنان کانون ، از کانون شهرستان دیر به پویایی یاد کرد و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به شناسایی استعدادها و تلاش در جهت شکوفایی آنان تشویق نمود و تعامل بین مراکز استان و ارتباط با ادارات ، به خصوص ادارات فرهنگی و هنری استان را خواستار شد .
معاون سیاسی ، امنیتی فرماندار شهرستان دیر در ادامه گفت : اگر من به عنوان مسئول از کانون شهرستان دیر حمایت می‌کنم کار جامعه را راحت تر کرده‌ام و از مشکلات آینده که می‌تواند گریبانگیر همه‌ی ما شود جلوگیری نموده‌ام .
ارائه گزارش فصل پاییز توسط مسئولین مراکز از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود که مسئولین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند .
در نوبت بعد از ظهر و پس از پذیرایی ، جلسات جداگانه و تخصصی کارشنان فرهنگی ، ادبی و هنری با حضور مربیان مربوطه برگزار گردید و در ادامه گردهمایی  کارشناسان، مطالبی را در جهت برگزاری هر چه بهتر کارگاه‌ها ، نمایشگاه‌ها ، جشنواره‌ها و.... بیان نمودند .
محمدعلی یزدان شناس معاون اداره کل در پایان گردهمایی و قبل از تقدیر از برگزیدگان جشنواره های کشوری مطالبی را بیان نمود و همکاران را به همدلی و تعامل بیشتر دعوت کرد و پیگیری و ارتباط با مدیر ، معاون و کارشناسان را لازمه توسعه و رشد و بالندگی کانون دانست و حاضرین را به این امور دعوت نمود .