حضور و ارتباط با مراکز در سال 94 از اولیت‌های کانون استان

در اولین جلسه اداری کانون استان بر حضور و ارتباط بیشتر با مراکز کانون در سال جدید تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، در اولین جلسه اداری سال جدید که صبح روز دوشنبه 17 فروردین در اداره کل کانون استان با حضور کارشناسان تشکیل شد . زکیه امیرپور مدیر کل کانون استان ، در آغاز ضمن تبریک سال نو  از زحمات یکساله کلیه کارکنان مراکز و دفتر استان تشکر و قدر دانی کرد.
مدیر کل کانون استان ، با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید " دولت و ملت ، همدلی و هم‌زبانی " و  با تاکید بر نکات راهبردی مدیر عامل کانون افزود: در سال جدید حضور و ارتباط با مراکز کانون استان از اولیت‌های ما می باشد.
امیرپور با بیان این نکته که در سال جدید گردهمایی‌ها در دونوبت و در فاصله زمانی 6 ماه برگزار می شود افزود: این گردهمایی با حضور کلیه مربیان ، مسئولین و کارشناسان در مرکز استان تشکیل می شود .
گفتنی است این جلسه با حضور یزدانشناس معاون اداره کل ، حسینی‌نیا مسئول حراست و کارشناسان کانون استان تشکیل شد که در پایان هر یک از کارشناسان به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
همچنین در این جلسه از سوی مدیر کل کانون ، بدری جهازی کارشناس مسئول فرهنگی به عنوان مشاور طرح و برنامه و غلامرضا احمدی کارشناس هنری به عنوان مشاور اجرایی مدیر کل به مدت 6 ماه انتخاب شد .