موفقیت عضو مرکز شماره 1 کانون در بخش داستان کوتاه رضوی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

عضو مرکز 1 کانون استان با اثر " یک روز گرم تابستان " در بخش داستان کوتاه رضوی در گروه سنی 7 تا10 سال برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مینا کنج‌قبادی از اصفهان، سیده‌زهرا افتخاری از قزوین، حدیث بهدانی از خراسان‌جنوبی، زهرا جعفری از کردستان، سیدمحمدعلی هاشمی از بوشهربا اثر " یک روز گرم تابستان "  به مربی سیده الاهه بکاء ، نازنین‌زهرا لازمی از یزد، محدثه جمشیدی از کردستان و انسیه کریمی از همدان برگزیده داستان کوتاه رضوی در گروه سنی 7 تا10 سال هستند.

بر این اساس، در گروه سنی 11 تا 13 سال زهرا نیکروان از گیلان، سیده‌سارا کاظمی از چهارمحال و بختیاری، نیکناز رستگاری از همدان، صوفیا محمدی از گیلان، حدیث ایمانی از قزوین، پریا ستوده از اردبیل، ستاره نیک‌منش از قزوین و آرش بختیاری از همدان به عنوان برگزیده معرفی شدند.

هم‌چنین در گروه سنی 14 تا 17 سال، مهسا ریحانی از زنجان، فاطمه شفیعی از کرمان، بهاره شجاعی‌مهر از لرستان، نسترن جواد‌نیا از کرمانشاه، لیلا دوستی‌فرد از زنجان، محدثه چهارده‌ولی از همدان، کیمیا یوسفی‌فرد از البرز و شمیم رحیمی از مرکزی برگزیده‌های این گروه سنی داستان کوتاه رضوی هستند.

در عین حال، در بیانیه هیات داوران داستان کوتاه رضوی آمده است: در سیزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(علیه‌السلام) 596 اثر داستانی مورد بررسی قرار گرفت که 194 اثر به گروه سنی «الف، ب، ج»، 208 اثر به گروه سنی «د» و 194 اثر به گروه سنی «هـ » اختصاص داشت.

داوران این بخش با تکیه بر خلاقیت و نوآوری، درون‌مایه و رعایت ساختار داستانی، از هر گروه سنی 8 نفر را به عنوان برگزیده انتخاب و اعلام می‌دارد.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: اغلب آثار حول محور معجزه و شفا می‌چرخد که برای گسترش وسعت دید، به آموزش‌های صحیح در این زمینه چه از نظر موضوعی و چه از نظر ساختاری نیاز است.

صدیقه اسماعیل‌لو، محمد‌رضا گودرزی و جواد جزینی از داوران مسابقه داستان کوتاه رضوی کانون هستند.
بر اساس این گزارش، برگزیدگان استانی و ملی جشنواره‌‌ی کودک و نوجوان رضوی امسال هم‌زمان با جشن دهه کرامت با حضور مربیان و خانواده‌های‌شان و در مراکز مختلف کانون سراسر کشور مورد تجلیل قرار می‌گیرند.