کد خبر: 245963
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
بازدید 2640
افتتاح نمایشگاه دستاوردهای اعضای کانون پرورش فکری خورموج

هم زمان با اختتامیه ی کلاسهای تابستانه و به مناسبت گرامیداشت هفته ی دولت نمایشگاهی از دستاوردهای مرکز فرهنگی هنری خورموج برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، هم زمان با اختتامیه ی کلاسهای تابستانه و به مناسبت گرامیداشت  هفته ی دولت نمایشگاهی از دستاوردهای اعضای کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان خورموج که شامل بیش از 400 اثر نقاشی ،سفالگری  ، کاردستی ، رنگ روغن ، کتابسازی ، نشریه دیواری و آثارادبی می باشد  ، در این مرکز دایر شد که در روز شنبه 7 شهریور ماه ساعت 18/30 توسط  معاون محترم فرمانداری جناب آقای حسینی و سایر مسئولین شهرافتتاح گردید .  

در مراسم افتتاح این نمایشگاه پس از قرائت قرآن و خوش آمدگویی توسط یکی از اعضای کودک و اجرای سرود زیبای «ایران» توسط گروه سرود این مرکز ، جناب آقای حسینی معاون محترم فرمانداری ضمن «تبریک و گرامیداشت هفته ی دولت و قدردانی از زحمات مربیان کانون و تشکر از اعضاءو تلاش این مرکز در برپایی نمایشگاه »، از دستاوردهای  یکساله ی اعضای کانون بازدید نمودند .  

لازم به ذکر است:کانون پرورش فکری خورموج کلاسهای اوقات فراغت و تابستانه ی خود را از اوایل خردادماه آغاز نمود و تا پایان مردادماه نیزادامه داشت که در این ایام با برگزاری فعالیتهایی چون : فعالیتهای مذهبی (قرآن و حدیث و احکام ) ،فعالیتهای هنری (کارگاه های نقاشی، سفالگری و کاردستی ) ، فعالیتهای فرهنگی ( قصه گویی ، نمایش خلاق،کارگاه روخوانی کتاب ، نمایش فیلم ، نشریه نگاری و... ) ، فعالیتهای ادبی(کارگاه آموزش شعر و داستان) و فعالیت علمی (تحقیق و پژوهش و ...میزبان بیش از 150 نفر اعضای کودک و نوجوان دختر و پسر شرکت کننده در این فعالیتها بود .