موفقیت مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری دیلم به عنوان برگزیده گزارمان کشوری

سوسن حیاتی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری دیلم به عنوان برگزیده گزارمان کشوری (گزارش‌های ماهانه نقد کتاب) معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، سوسن حیاتی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری دیلم با اثر " پشت سر پاییز" به نویسندگی مهدی مردانی از بوشهر به عنوان برگزیده گزارمان کشوری (گزارش‌های ماهانه نقد کتاب)  در سال 93-94 در بین 56 اثر به عنوان یکی از آثار برگزیده  معرفی شد.
گفتنی است مربیان کانون هر ماه با خواندن کتاب‌هایی که در قفسه‌های کتاب‌خانه‌های کانون قرار گرفته است علاوه بر بالابردن سطح مطالعه خود، دیدگاه‌ها و نقدهای خود را بر روی این آثار به نویسندگان و ناشران و تصویرگران کتاب‌های کودک و نوجوان بازتاب می‌دهند.
مدیر‌کل آفرینش‌های فرهنگی کانون با اعلام خبر برگزیده شدن 56 اثر مربیان کانون توضیح داد که در سال‌های 94- 93 در مجموع 886 مربی کانون در سراسر کشور درباره‌ی 60 عنوان کتاب منتخب از 47 نویسنده تعداد پنج‌هزار و 847 برگه گزارمان نوشتند که داوران استانی در مرحله نخست تعداد دوهزار و 667 نسخه گزارمان را به قلم 381 مربی در سطح «بسیار خوب» شناختند و در نهایت داوران مرحله نهایی از بین این تعداد، 56 اثر از 48 نفر را به عنوان برگزیده‌ی کشوری انتخاب کردند.
محسن حموله به بهانه‌ی آغاز بیست و سومین دوره هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی جمهوری اسلامی ایران گفت: فعالیت‌های کانون برای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در بین مربیان مراکزش، نتایج بسیار درخشانی در افزایش میزان سطح مطالعه‌ی اعضای کودک و نوجوان به همراه داشته است.
وی خاطرنشان کرد: کتاب‌خوانی یکی از فعالیت‌های بنیادین و اثربخش مراکز فرهنگی‌هنری کانون است که به افزایش دانش و اندوخته‌های علمی مربیان می‌انجامد و در عین حال گزارمان‌نویسی نیز موثرترین ابزار برای انعکاس دیدگاه‌های مربیان به دست‌اندرکاران و فعالان عرصه‌ی فرهنگ، ادبیات و هنر کودک و نوجوان به شمار می‌رود.