اجرای نمایش عروسکی "تاریک ماریک در شهر روشن " در سالن سینما تئاتر کانون استان

نمایش عروسکی تاریک ماریک در شهر روشن به مدت 10 شب در سینما تئاتر کانون استان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  بوشهر ، نمایش عروسکی تاریک ماریک در شهر روشن  به مدت 10 شب در سینما تئاتر کانون استان اجرا می شود.

به گفته زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان ، این نمایش از تولیدات کانون استان و با تعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ویژه کودکان و نوجوانان در سینما تئاتر کانون اجرا می شود.

عالی نسب بابیان اینکه این نمایش از تاریخ 26 دی ماه تا یکم بهمن ماه در سه نوبت ویژه مدارس و از یکم تا دهم بهمن ماه همه روزه ساعت 18 ویژه عموم می باشد ؛ اظهار امیدواری کرد با توجه به موضوع نمایش و پیام آن در خصوص ترویج فرهنگ الگوی مصرف لحظات شاد و مفرحی را برای کودکان و نوجوانان در پی داشته باشد.

دکتر عالی‌نسب ضمن ابراز خوشحالی از استقبال پرشور کودکان یادآور شد: در ادامه‌ی اجرای این نمایش عروسکی، در ایام دهه‌ی مبارک فجر نیز میزبان کودکان و نوجوانان عزیز با اجرای جنگ شادی در سالن سینماکانون و نمایش عروسکی در سالن مرکز شماره دو بوشهر هستیم.

گفتنی است بازیگران این نمایش : درنا همتی ، مارال ایزد بخش، مینا خواجه زاده و زهرا جهان افروزیان می باشد. نویسندگی این اثر را زهرا جهان افروزیان و آهنگسازی آن را حمید رضا پولادی بر عهده دارد .

علاقمندان برای خرید بلیط می توانند به وب سایت : www.belitbox.com