استقبال اعضاء کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری سیراف از فعالیتهای این مرکز

هم زمان با شروع فعالیتهای مختلف مرکز فرهنگی هنری سیراف، اعضاء کودک و نوجوان این منطقه از فعالیتهای این مرکز فرهنگی هنری استقبال پر شوری به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، هم زمان با شروع فعالیتهای مختلف مرکز فرهنگی هنری سیراف، اعضاء کودک و نوجوان این منطقه از فعالیتهای این مرکز فرهنگی هنری استقبال پر شوری به عمل آوردند.
 به گفته زهره عالی نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،  پس از مراجعات متعدد کودکان مشتاق به فعالیتهای متنوع کانون در این منطقه و با تلاش مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف، کارگاه های مختلفی در این مرکز فعالیت خود را آغاز نمود و کودکان و نوجوانان هنرمند با ذهن خلاق خود در این کارگاه ها حضور پیدا کردند. عالی نسب با بیان این نکته که مدت زمان اندکی از  راه اندازی این مرکز فرهنگی که از مصوبات مقام معظم رهبری می باشد می گذرد ، استقبال کودکان را بسیار پر شور دانست .
مدیر کل کانون استان ، ضمن قدردانی از مجموعه کانون پرورش فکری ،  استاندار بوشهر، فرماندار و شهردار و اعضاء شورای شهر سیراف در راه اندای این مرکز و شروع به فعالیت آن از  گسترده شدن فعالیتهای مختلف و متنوع کانون در آینده ای نزدیک خبر داد و  راه اندازی  کارگاه سفال ، قصه گویی ، نقاشی و فعالیت های کتاب محور را از جمله فعالیت های این مرکز دانست که مورد استقبال کودکان و نوجوانان این مرکز فرهنگی هنری واقع شده است .