کد خبر: 256802
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
بازدید 948
آیین افتتاحیه کلاسهای تابستانه مرکز فرهنگی هنری گناوه

با حضور فرماندار شهرستان گناوه و اعضاء فعال این مرکز فرهنگی هنری آیین افتتاحیه کلاسهای تابستانه در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، سیدعلی پاک نژاد در آیین جشن افتتاح کلاس های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گناوه گفت: استعدادهای فراوانی در مهدهای کودک، کانون های قرآن و آموزش وپرورش وجود دارد که باید متولیان این مرکز در شناسایی آنان همت و تلاش کنند.
وی همچنین  کانون را مکانی مناسب برای تربیت و پرورش دانش آموزان درعرصه های فرهنگی و هنری دانست که باید از این ظرفیت بنحو شایسته استفاده شود.
فرماندار شهرستان گناوه ، از افتتاح ساختمان جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد  و گفت:  این مرکز هدیه ای از طرف دولت تدبیر و امید است و مشکلاتی که بدلیل نبود ساختمان مستقل با آن مواجه بودند به زودی برطرف خواهد شد.   

همچنین در این مراسم ارشادی مسئول مرکز فرهنگی هنری گناوه  گفت: این مرکز دارای یک کتابخانه تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان 6 تا 16 سال است که در کنار آن فعالیتهایی درقالب فرهنگی، هنری، ادبی، اسلامی و علمی به اعضای آن ارایه می شود.وی ،  یکی از مهم ترین فعالیت های این مرکز را قصه گویی عنوان کرد .
گفتنی است در این آیین برنامه های مختلفی همچون مولودی خوانی، نقاشی، قصه گویی، شعرخوانی، نقالی داستان سهراب و رستم و نمایش ازسوی اعضای این کانون اجرا شد.