تعامل و همگرایی کانون پرورش فکری استان بوشهر و بخشداری آبپخش در تجهیز مدارس پیش دبستانی

با مشارکت و همت کانون پرورش فکری استان و بخشداری آبپخش یکی از مدارس پیش دبستانی این بخش به پایگاهی برای فعالیتهای فرهنگی ، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان تجهیز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، با حضور زهره عالی نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و مردان لو بخشدار آب پخش و جمعی از مسئولین، یکی از مدارس پیش دبستانی این بخش تجهیز و فعالیت های کانون پرورش فکری رسما در این منطقه آغاز شد.
زهره عالی نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در سخنانی ضمن تشکر از حضور و دعوت مسئولین بخش آب پخش،  تعامل و همگرایی آنان را برای آغاز فعالیتهای کانون پرورش فکری قابل ستایش دانست و افزود : جوامع توسعه یافته و بالنده همیشه به سمت پرورش نسل جوان خود می روند و با توجه به رسالت کانون پرورش فکری در رشد کودکان و نوجوانان این امر بسیار مهم می باشد.
عالی نسب ، با اشاره و تاکید کانون بر هویت بومی ، ملی و مذهبی کودکان و با اشاره به مطالعه کتاب ضمن مهم دانستن این موارد خواهان اهمیت دادن به این مکان فرهنگی شد.
وی با اشاره به آموزش مهارتهای زندگی و اخلاق شهروندی و تقویت روحیه پرسشگری کودکان افزود ؛ تعامل و همکاری بین کودکان در کانون روحیه نودوستی و دوری از خود خواهی را در آنان پرورش می دهد .
مدیر کل کانون، همچنین با ابراز خرسندی از آغاز و شروع فعالیتهای کانون برای کودکان و نوجوانان در این بخش از راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در آب پخش با حمایت های مسئولین منطقه حمایت کرد.
گفتنی است تعداد 2000جلد کتاب  توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به این مرکز فرهنگی اهدا شد.