کد خبر: 257666
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷
بازدید 2117
نامه 200  کودک بوشهری به امام رضا (ع)

200 عضو دختر و پسر از استان بوشهر به امام رضا (ع) نامه نوشتند .

به‌گزارش روابط‌ عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، 200 عضو دختر و پسر از استان بوشهر در یازدهمین جشنوارهبین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) شرکت کردند.
زهره عالی نسب مدیر کل کانون پرورش فکری استان بوشهر،  با اشاره به اهداف این جشنواره مبنی بر ترویج فرهنگ رضوی و آشنا کردن کودکان و نوجوانان با سیره معصومین به‌ویژه امام هشتم شیعیان ، اظهار داشت:در کنار برگزاری جشنواره های هشت گانه رضوی با گرایش های ادبی که شعر سرایی و داستان نویسی رضوی را نیز شامل میشد، امسال کانون در یازدهمین جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) شرکت کرد که طی این جشنواره کودکان و نوجوانان 20 مرکز از مراکز استان بوشهر به امام رضا نامه نوشتند.
عالی نسب افزود : پرورش فکر کودکان و نوجوانان با بهره گیری از فرهنگ اسلامی به ویژه معارف رضوی طی برگزاری این جشنواره های معنوی اتفاق خواهد افتاد و ما خوشحالیم که آرزوها و دلنوشته ها و درخواست ها ی 200 نفر از کودکان بوشهری را در قالب نامه برای امام رضا(ع) ارسال میکنیم.
وی افزود:نامه‌های کودکان بوشهری، حرف های زیادی برای گفتن داشت اما از همه مهم تر نامه های کودکان و نوجوانان اهل تسنن بود برای امام رضا و نامه ی یک کودک نابینا بود که با وجود نابینا بودن خود برای شفای همه ی مریض ها دعا کرده بود .