تلاش برای جذب عضو بیشتر و شناساندن فعالیتهای کانون به مردم از اهداف مراکز فرهنگی استان

زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان در دیدار با مهرجو فرماندار دشتی بر تلاش برای جذب عضو بیشتر و شناساندن فعالیتهای کانون به مردم و همچنین توسعه سالنهای نمایش مراکز در سال پیش رو تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان روز گذشته در نشست بررسی مسائل و مشکلات مرکز فرهنگی هنری خورموج در دیدار با  مهرجو فرماندار دشتی بر تلاش برای جذب عضو بیشتر و شناساندن فعالیتهای کانون به مردم و همچنین توسعه سالنهای نمایش مراکز در سال پیش رو تاکید کرد.
وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری یک ضرورت برای خانواده ها می باشد گفت : هدف اصلی امسال کانون پرورش فکری تلاش بیشتر در حوزه مختلف فرهنگی  هنری و جذب عضو بیشتر به مراکز است.
عالی نسب، آموزش‌های کانون را به‌روز دانست و افزود؛ تمامی فعالیتها در مراکز استان از طریق اندیشه ورزی و کتاب‌خوانی صورت می‌گیرد و مطمئنا می‌توان نقش مفیدی ایجاد و علاقمندی بچه‌ها به کانون را بیشتر کند.
مدیر کل کانون استان یادآور شد: با توجه به اینکه با آموزش پرورش تفاهم‌نامه امضا کرده‌ایم آموزش‌وپرورش نیز خود را موظف می‌داند که با کانون پرورش فکری درزمینه های هنری و فرهنگی همکاری کند.
وی افزود: چنانچه همکاری و تعامل بیشتری بین آموزش‌ و پرورش و کانون‌ها وجود داشته باشد خانواده‌ها نیز بیشتر می‌توانند از آن بهره‌ بگیرند.
زهره عالی نسب  گفت: یکی از اهداف ما در سال جاری توسعه سالن کانون پرورش فکری و سالن سینما کانون (سالن نمایش) است که نیاز به تأمین و تخصیص اعتبار است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: اگر کانون‌های پرورش فکری از طریق رسانه‌ها بیشتر به خانواده‌ها معرفی شود در آینده می‌توان شاهد اثرات خوبی باشیم.
عالی‌نسب یادآور شد: در سال جاری مراکز کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای اهرم و دیلم صاحب سالن‌های نمایش شده و در صورت جذب اعتبار در مرکز فرهنگی هنری خورموج نیز سالن نمایش احداث می‌شود.
گفتنی است این دیدار صبح روز دوشنبه 4 تیرماه در محل فرمانداری شهرستان دشتی انجام گرفت .