برگزاری نشست هم اندیشی ویژه برنامه های دهه مبارک فجر

با حضور مدیرکل کانون استان بوشهر و مسئولین مراکز فرهنگی هنری نشست هم اندیشی ویژه برنامه های دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، در  ابتدای این نشست  زهره عالی نسب مدیر کل کانون ، ضمن پاسداشت زحمات چندین ماهه مسئولین مراکز و تقدیر از تلاش های آنان و ارج نهادن به موفقیت های به دست آمده ، مسئولان و مربیان ر ا گنجینه های انسانی کانون خواند که  برای هدفی والا که تربیت انسان است تلاش می کنند .
گفتنی است در  ادامه این جلسه مصوب گردید برنامه ها دهه مبارک فجر به دو قسمت تقسیم شده  که برخی از آنان مربوط به کلیه مراکز می باشد و همزمان با دهه مبارک فجر در کلیه مراکز به اجرا در می آید و برخی نیز به صورت ویژه به میزبانی چند مرکز اجرا خواهد شد.
همچنین در بخش برنامه های همگانی مراکز می توان به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری و ادبی و همچنین عضویت رایگان اعضا در این دهه مبارک فعالیت داشته باشند.
در ادامه این جلسه در بخش ویژه برنامه های مراکز مشخص گردید که  کنگان میزبان جشنواره استانی قصه گویی اعضا و مربیان خواهد بود ، گناوه میزبان هفتمین جشنواره مشاعره رویش خورشید و نقالی خواهد بود و دیلم جشنواره نقاشی رنگین کمان را به صورت غیر حضوری برگزار خواهد کرد.
گفتنی است در این هم اندیشی با توجه به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر است در مورد مسائل مختلف حول محور دهه مبارک فجر و ویژه برنامه های مراکز سوالاتی مطرح شد .