کد خبر: 264945
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
بازدید 1114
برگزاری دومین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر

با حضور اعضاء کمیته کودک و نوجوان و به میزبانی کانون پرورش فکری دومین جلسه ستاد دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش ، کمیته امداد امام خمینی ، بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و به میزبانی کانون پرورش فکری دومین جلسه ستاد دهه مبارک فجر برگزار شد.
در  ابتدا این جلسه زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان ، در خصوص اهمیت و ضرورت شناساندن اهداف مقدس انقلاب اسلامی به نسل جدید بخصوص کودکان و نیز پیام های ارزنده انقلاب و دستاوردهای مهم آن در جهت قدر گذاری و صیانت و حفاظت از ارزشهای مهم انقلاب اسلامی میهنمان ر ا وظیفه متولیان امر کودکان دانسته و در ادامه به تشریح ویژه برنامه های شاخص کانون پرورش فکری در ایام مبارک دهه فجر پرداختند.
 و ی سپس از  اعضا کمیته کودک و نوجوان خواست تا  برنامه های خود در این ایام ارائه نمایند ، که  پس از بررسی و تحلیل کلیه برنامه های پیشنهادی از سوی این اعضا تصمیم بر این گرفته شد که یک برنامه مشارکتی بزرگ در سطح شهر با تعامل و همراهی سازمانها و ادارات عضو کمیته کودک و نوجوان برگزار گردد . و مبنای این کار نیز با هدف ارزشمند ایجاد شادی و نشاط برای کودکان پیش دبستانی و کودکان دوره اول ابتدایی همراه با پیامهای مهم و ارزنده انقلابی و تحکیم و تعمیق تفکر و آموزه های انقلابی در راستای حفظ و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی برای این عزیزان باشد. همچنین تقسیم وظایف و نوع همکاری هرکدام از این سازمانها نیز طرح و تصویب گردید.
در این جلسه مقرر گردید راهپیمایی بزرگ نمادین کودکان پیش دبستانی و کودکان دوره اول ابتدایی از محل مجسمه بزرگ رئیس علی دلواری که نماد مبارزه و حماسه انقلابی در استان بوشهر هستند تا محل مجتمع نه دی  با همکاری کانون پرورش فکری و کمیته امداد امام خمینی و سازمانهای بهزیستی و آموزش و پرورش و اداره ارشاد اسلامی برگزار گردد و در ادامه مصوب شد همایش و جشنواره سرود کودکان پیش دبستانی نیز در محل مجتمع نه دی در تاریخ 19 بهمن ماه با حضور کلیه کودکان پیش دبستانی و ابتدایی برگزار شود .
در جهت همکاری و تعامل بیشتر در خصوص تهیه امکانات پذیرایی و تهیه کتاب برای کلیه گودکان شرکت کننده در راهپیمایی و جشنواره سرود مقررشد به تعداد 400 نفر کودک پذیرایی هر سازمان 100نفر و تهیه کتاب کانون پرورش فکری 40 درصد و دیگر سازمانها و ادارات کل هرکدام 15 درصد را به عهده بگیرند .
تصویب گردید اداره کل ارشاد اسلامی کتاب جهت اهدا به کودکان و نیز در اختیار گذاشتن سالن بزرگ مجتمع نه دی در تاریخ 19 بهمن ماه جهت برگزاری جشنواره سرود همکاری لازم را صورت دهند.
و در پایان مصوب گردید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مناسبت ایام الله دهه فجر کلیه کودکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را بصورت رایگان به عضویت خود در آورد .