کانون پرورش فکری امسال خالق لحظه هایی ماندگار برای نسل جدید انقلاب

سومین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد مبارک دهه فجر با حضور معاونین و مسئولین آموزش و پرورش ، مدیر کل و کارشناسان کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، سومین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد مبارک دهه فجر با با حضور معاونین و مسئولین آموزش و پرورش، مدیر کل و کارشناسان کانون استان درخصوص ویژه برنامه های شاخص ایام مبارک فجر در اداره کل کانون پرورش فکری استان برگزار شد.
در این جلسه زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان ، ضمن گرامی داشتن ایام در پیش رو بر جذاب سازی و شاد محور بودن ویژه برنامه های دهه فجر همراه با خلاقیت و نوآوری تاکید کرد و  افزود :  کانون پرورش فکری امسال خالق لحظه هایی ماندگار برای نسل جدید انقلاب خواهد بود .
وی ، تعمیق و تفکر پیامهای ارزنده انقلاب اسلامی  را در افکار و اندیشه های کودکان از اهداف کانون پرورش فکری دانست و گفت : دهه فجر فرصتی است برای آماده سازی نسل نو پای انقلاب اسلامی .
عالی نسب ، طراحی و اجرای برنامه های خلاقانه فرهنگی را در دهه فجر هدیه کانون به کودکان دانست .
گفتنی است : برگزاری همایش فجر امید با حضور 400 دانش آموز ، برگزاری راهپیمایی نمادین کودکان و نوجوانان ، برگزاری جشنواره سرود انقلاب ، از محورهای بررسی این نشست بود که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و به تصویب نهایی رسید .