کد خبر: 270707
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
بازدید 1121
تقدیر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان از دکتر زهره عالی نسب

در نشست امروز مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و اداره کل حفاظت محیط زیست استان از زحمات زهره عالی نسب به پاس حمایت و فعالیت ایشان در زمینه فعالیتهای فرهنگی و هنری در عرصه محیط زیست تقدیر شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر,در این دیدار که صبح روز سه شنبه 13 تیر ماه برگزار شد.از از زحمات زهره عالی نسب  به پاس حمایت و  فعالیت ایشان در زمینه فعالیتهای فرهنگی و هنری در عرصه محیط زیست تقدیر شد.
گفتنی است: در این نشست  مدیر کل کانون استان  , بر لزوم اهمیت دقت و توجه کافی به تعامل و همکاری کانون و محیط زیست در برگزاری جشنواره ها و ارایه فراخوان هایی با موضوع محیط زیست و همچنین دوستی و شناخت بیشتر کودکان و نوجوانان با طبیعت و منابع زیست محیطی تاکید نمود.
دکتر عالی نسب در این نشست با تاکید  بر  نقش مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در توسعه فرهنگ دوستی با طبیعت و بهبود بخشی و حفاظت از آن و همچنین مشارکت در برگزاری کارگاه های آموزشی و جشنواره های نقاشی و پویا نمایی با محوریت موضوع محیط زیست اشاره کرد و خواهان تعامل و همکاری دو طرفه در این زمینه شد.
همچنین  گفتنی است ؛ در این دیدار دو جانبه بر ضرورت  تشکیل غرفه کتابهای تخصصی محیط زیست در بین کتاب های کانون ، برگزاری جشنواره های هنری با محوریت زیست محیطی ، راه اندازی مدارس طبیعت، برگزاری جشنواره بین المللی فیلم سبز، شرکت در جشنواره های نقاشی بین المللی با موضوع محیط زیست، اجرای کارگاه های یک ساعت با محیط بان در مراکز کانون در سطح استان، چاپ کتاب و کتابچه برای کودکان با موضوع محیط زیست و توزیع و پخش کتابهای محیط زیستی در بین کودکان و نوجوانان تاکید شد .