کد خبر: 270885
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
بازدید 719
تقدیر رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از اعضا فعال کانون

در جلسه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از اعضا فعال کانون استان برای همدردی با کودکان فلسطینی در روز قدس تقدیر شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر,در جلسه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با حضور دکتر عالی نسب و نصرا.. شفیعی همراه بود از اعضا فعال کانون استان برای همدردی با کودکان فلسطینی در روز قدس تقدیر شد.
 
در این جلسه دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان و نصرالله شفیعی ; از احساس همدردی و نوع دوستی اعضا فعال کانون و همچنین درک خوب آن ها از روز قدس در آثارشان قدردانی کردند.
 
گفتنی است: در این نشست که صبح دوشنبه 16 مرداد 96 در دفتر اداره کل کانون استان با حضور کارشناسان ادبی,فرهنگی,هنری کانون و اعضا فعال آن برگزار شد.دکتر عالی نسب به تقویت حس وظن دوستی کودکان که موجب بروز احساس تعهد آنان به بشردوستی و یاری رساندن به مظلومان در سراسر دنیا می شود اشاره کرد.
 
لازم به ذکر است:در این نشست جوایزی به عنوان یادبود به همراه لوح تقدیر از سوی نصرالله شفیعی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به اعضا فعال کانون استان اهدا شد.