«آغاز فعالیت‌هاو برنامه‌ها با انرژی تازه»

در دومین روز کاری سال جدید، جلسه شورای فرهنگی استان با حضور مدیر کل استان و اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه «علی گنج کریمی» ابتدا ضمن تبریک سال جدید، آرزو کرد فعالیت‌های جدید با انرژی و توان تازه همراه باشد و پس از آن از جلسه شروع سال در روز قبل و مشارکت همکاران و مراکز استان در اجرای این برنامه یاد کرد و آن را یکی از نقاط قوت استان تهران دانست.

در ادامه این جلسه مشاور مدیر عامل چند دسته کار را مطرح کرد و آنها را به مشورت گذاشت. تعیین کردن یک دبیر برای جلسات شورای فرهنگی استان، بازنگری در شیوه نامه شورای فرهنگی استان و هماهنگ کردن شیوه نامه با ویژگی‌های استانی، تعیین برنامه زمانبندی برای تشکیل منظم و مرتب جلسات شورا‌، بررسی بازدید‌های گروهی مدیر کل و کارشناسان استان از مراکز فرهنگی هنری استان و بحث و بررسی فصلنامه فانوس از سر‌فصل‌های تعیین شده اولین جلسه شورای فرهنگی استان بود که توسط «علی گنج کریمی» مطرح شد.

مدیر کل استان تهران در بخش پایانی صحبت‌های خود ضمن یاد‌آوری محور‌های ابلاغ خود که توسط مدیر عامل کانون تنظیم شده بود، الگو سازی، استعدادیابی، توجه به تولیدات اعضا و ارتباط با مدارس را اصلی‌ترین محور‌های این ابلاغ برشمرد و از توجه وزیر آموزش و پرورش به کانون و دیدار نوروزی مدیر عامل و معاونین کانون با وزیر، در اولین روز کاری در سال جدید گفت.

در ادامه این جلسه سودابه فلاحیان معاون فرهنگی استان نیز ضمن تبریک  سال جدید به همکاران، تشکیل جلسات شورای فرهنگی استان به صورت منظم و فشرده جهت تنظیم برنامه‌های سال جدید حرف زد و از تلاش کارشناسان برای پیش‌بینی و تنظیم برنامه‌ها‌ی استانی با برنامه‌ها‌ی ارسالی از سوی معاونت فرهنگی صحبت کرد.

در پایان این جلسه از اعضای شورای فرهنگی استان با تقدیم سر‌رسید‌های کانونی تقدیر و تشکر شد.