«شیوه‌های نوین آموزش در مرکز نجوم دماوند»

مرکز نجوم دماوند استان تهران میزبان جلسه‌ای مشترک با کمیته پژوهش اداره آموزش و پرورش این شهرستان بود.

در این جلسه که ابتدا رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند به همراه کلیه معاونین و کارشناسان پژوهشی حضور داشتند، ابتدا «احسان کریمی» مسئول مرکز نجوم دماوند گزارشی از فعالیت‌ها‌ی انجام شده در این مرکز از زمان افتتاح مرکز ارائه دادند و از همکاری و هماهنگی‌های آموزش و پرورش دماوند در طول چند ماهی که از افتتاح مرکز گذشته است، تشکر و قدر‌دانی کرد. کریمی با اشاره به استقبال خوب مدارس شهرستان گفت در سه ماه گذشته 1500 دانش‌آموز در قالب بازدید‌های روزانه از مدارس شهری و روستایی شهرستان دماوند بازدید کرده و مدارس دیگر نیز در نوبت بازدید قرار دارند.

 مسئول مرکز نجوم دماوند در بخش دیگری از سخنانان خود، آغاز کلاس‌های تخصصی نجوم را در این مرکز اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های آموزش و پرورش با این مرکز در سال جدید در هفته جهانی نجوم و تابستان نیز ادامه پیدا کند.

«محمد رضا مشهدی عباسی» رئیس اداره آموزش و پرورش دماوند نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق مهم و حرکت علمی در شهرستان دماوند، از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تشکر کرد و پیشنهاد جلسات مستمر علمی با حضور کارشناسان در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش و پرورش را در این مرکز ارائه کرد.

« سیده سعیده موسوی» مدرس نجوم مرکز نجوم دماوند نیز در توضیحات کوتاهی از شیوه‌های نوین آموزش نجوم به کودکان و نوجوانان گفت و در خصوص فعالیت‌های علمی این مرکز توضیح داد .

پایان بخش این جلسه بازدید مسئولین آموزش و پرورش از بخش‌ها و قسمت‌های مختلف این مرکز و آشنایی با آن‌ها بود.