کد خبر: 228029
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
بازدید 1308
«نقد و بررسی فصلنامه فانوس»

در دومین جلسه شورای فرهنگی استان تهران که با حضور مدیر کل معاونین، کارشناس مسئولان، کارشناسان استان تهران برگزار شد،دستور جلسه شورا یک به یک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که چهار ساعت به طول انجامید دبیر شورای فرهنگی تعیین شد.و اکثریت آرا به این نتیجه رسیدند که معاون فرهنگی استان می‌تواند این مسئولیت را با ساز و کارهای موردنظر خودش به عهده بگیرد. پس از این مصوبه در خصوص شیوه‌نامه شورای فرهنگی بحث و صحبت شد و اعضای شورا نظرات خود را در خصوص شیوه نامه شورای فرهنگی بحث و صحبت شد و اعضای شورا نظرات خود را در خصوص بازنگری در شیوه نامه شورا گفتند و آن را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

تعیین زمان‌بندی و نتظیم جدول برای جلسات شورای فرهنگی استان و دیگر جلسات کاری و بررسی شرایط بازدید از مراکز فرهنگی هنری استان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 در بخش دوم این جلسه فصلنامه فرهنگی هنری فانوس مورد نقد و بررسی قرار گرفت و کارشناسان استان نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص این فصلنامه مطرح کردند و سردبیر و تعدادی از اعضای هیات تحریریه حاضر در جلسه توضیحاتی در مورد انتقادات و پیشنهادات فانوس دادند.

در پایان جلسه هم قرار شد فصلنامه فانوس با سردبیر و هیات تحریریه ثابت خود به کار ادامه دهند.

فصلنامه فانوس هشت سال است که به طور منظم هر فصل چاپ می‌شود و تا به حال سی و سه شماره آن به تمامی مراکز فرهنگی هنری کشور ارسال شده است.

 این فصلنامنه هم اکنون با مدیر مسئولی علی گنج کریمی و سر دبیری کبرا بابایی به راه خود ادامه می‌دهد .