کد خبر: 228248
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۶
بازدید 1116
«پیش‌بینی برنامه‌های سال 93»

سومین جلسه شورای فرهنگی استان با حضور اعضای اصلی و ثابت شورا و مربی مسئولان و مربیان فرهنگی مراکز فرهنگی هنری استان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مدیر کل استان گزارش اجمالی و مختصری از جلسات قبل شورای فرهنگی و مصوبات آن داد و پس از آن از واگذاری اختیارات فرهنگی به معاون فرهنگی خود حرف زد و به تمامی شرکت کنندگان خیر مقدم گفت و با معرفی مسئول حراست استان آرزو کرد: «در دفتر استان آبروی همه حفظ شود»

 پس از مدیر کل استان مسئول حراست استان نیز در سخنان کوتاهی از سابقه معاونت فرهنگی خود در استان قزوین حرف زد و خود را جدا از بدنه فرهنگی ندانست .

در ادامه این جلسه معاون فرهگی استان ضمن تبریک روز زن و ایام ولادت فاطیمه زهرا (س) ، از توجه و دقت در انتخاب مربیان حاضر در جلسه حرف زد و دستور جلسه شورای فرهنگی را اعلام کرد .در ادامه نیز بحث و گفتگو و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های سال 93 واحد کارشناسی هنری پس از صحبت‌ها‌ی معاون فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.

استانداردسازی، برگزاری جلسه برای مربیان هنری، جشنواره‌های عکس، نوتاسین، نقاشی و ... از مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کارشناسان و مربی مسئولان و مربیان در خصوص موارد مطرح شده صحبت کردند و حرف زدند. این جلسه 4 ساعت طول کشید و تا اذان ظهر ادامه داشت.