«نیروی حراست در کانون باید فرهنگی باشد»

مراسم معارفه سرپرست حراست استان با حضور مشاور مدیر‌عامل ومدیر دفتر مرکزی حراست و مدیر کل و معاونین استان برگزار شد و «علی خدابنده» سرپرست حراست استان شد.

در این جلسه «قمر‌زاده» در سخنان کوتاهی ضمن تبریک ایام‌ا... ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)و روز زن، با خواندن حدیثی در این باره به جایگاه این بانوی بزرگ اسلام اشاره کرد و توسل به حضرت زهرا (س) را در مشکلات و گرفتاری‌ها راه‌گشا دانست.

مدیر دفتر مرکزی حراست در بخش دیگری از سخنان خود از نحوه ورودش به کانون گفت و از همکاری با مدیر ‌عامل به نیکی یاد کرد و تمامی مبانی حراست را در دوره‌ کاری خود برگرفته از قرآن و خط قرمزها را نظام اسلامی، ارزش‌های اخلاقی و سیاسی جمهوری اسلامی برشمرد و جایگاه استان تهران را در میان دیگر استان‌ها بسیار مهم و با اهمیت دانست .

پایان بخش صحبت‌های مشاور مدیر‌عامل معرفی «علی خدابنده» بود به عنوان یک نیروی تحصیل کرده و فرهنگی که با دید‌گاه‌های فرهنگی و مثبت خود در سمت سرپرست حراست استان مشغول به کار می‌شود.

در این جلسه «علی گنج کریمی» نیز در سخنان کوتاهی از مدیر دفتر مرکزی حراست به دلیل نگاه خاصش به استان تهران تشکر کرد و دید‌گاه‌های فرهنگی «قمر زاده» را ستود و امنیت روانی و سلامت رفتار را در این زمینه بسیار مهم دانست.

مدیر کل کانون استان تهران در ادامه حرف‌هایش از سابقه همکاری با «خدابنده» سرپرست حراست استان صحبت کرد و از خصوصیات مثبت اخلاقی و فرهنگی او نام برد.

در ادامه این جلسه «سلیمانی» معاون کانون زبان استان تهران و «فلاحیان» معاون فرهنگی استان نیز در سخنان کوتاهی این انتخاب را تبریک گفته و شایسته دانستند و از زحمات «اسدی» همکار حراست استان تهران تقدیر و تشکر کردند.

«علی خدابنده» مسئول حراست استان نیز در سخنان کوتاهی ضمن تایید سخنان مدیر دفتر مرکزی حراست آرزو کرد بتواند دراستان تهران همکار منشا خیر و اثر باشد.

«علی خدابنده» با سابقه پنج ساله در کانون تاکنون مسئول حراست و معاون فرهنگی اداره کل کانون استان قزوین بوده است و علاوه بر آن کارشناس مسئول هماهنگی حراست استان‌ها‌ و حراست پرسنلی در دفتر مرکزی حراست نماینده دفتر مرکزی در معاونت تولید و عضو هیات تحریریه نشریه هادی حراست کل کشور و رئیس هیات مدیره یک موسسه پژوهشی و .. بوده است .او کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دارد.