"جشن نیک" فرصتی برای مهربانی

جشن خیریه "نیک" با ساخت عروسک های فراگیر روز سه شنبه 93/5/28 به همت مرکز فرهنگی هنری فراگیر شماره 21 استان تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران پس از برگزاری جشنواره های "کوچکترین عروسک" ، "فرشته گیسو بلند" ، "درخت دوستی بنشان" و "جشن عسل" ؛ جشن خیریه "نیک" نیز  روز 93/5/28 به همت مرکز فرهنگی هنری فراگیر شماره 21 استان برگزار می شود.
این جشن به نفع کودکان موسسه های "محک" و "شهریار" و با همراهی اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه و والدین و مربیان برگزار می شود و از اعضا و مربیان سایر مراکز نیز دعوت کرده است تا در این اقدام ارزشمند مشارکت داشته باشند.
مسابقه عروسک ها یکی از اصلی ترین بخش های این جشن خواهد بود. در این بخش اعضا عروسک های دست ساز خودشان را که تا روز 93/5/25 به کتابخانه تحویل داده اند، در بخش رقابتی شرکت می دهند. این عروسک ها که همگی فراگیر هستند، ویژگی های کودکان با نیازهای ویژه را دارند.
همچنین اعضا می توانند با پختن غذاهایی همچون: آش رشته، سالاد ماکارونی، پیتزا، کیک، شیرینی، پیراشکی و.... در برنامه حاضر شوند. این غذاها می بایست در بسته بندی های یک نفره ارائه شود.
عواید حاصل از فروش عروسک ها و غذاها به نفع کودکان موسسه های "محک" و "شهریار" استفاده می شود و علاقمندان می توانند ضمن ارتباط گیری با نمایندگان این موسسات، قلک و فرم عضویت نهادها را دریافت کنند.
تاکنون عروسک های بسیاری توسط اعضای مرکز ساخته شده و در نمایشگاه ویژه "جشن نیک" در حال آماده سازی است. لازم به ذکر است اولین عروسک این جشن را حنانه جوادی عضو کودک این مرکز ساخته است.
جشن نیک روز 93/5/28 از ساعت 11 تا 14 در مرکز فرهنگی هنری فراگیر شماره 21 استان واقع در خیابان شهید مدنی، پارک فدک برگزار می شود. حضور برای عموم علاقمندان آزاد است و شماره تماس 77826473 پاسخگوی مخاطبان خواهد بود.