قلک های محک به مراکز کانون استان تهران می آید

همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان "محک" گسترش می یابد.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران در پی مذاکرات آراسب احمدیان؛ مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان "محک" با علی گنج کریمی؛ مدیرکل کانون استان تهران همکاران، اعضا و والدین مشتاق می توانند این موسسه را همراهی کنند. به این ترتیب علاقمندان با روش های مختلفی همچون ارائه کمک نقدی، دریافت قلک، عضویت و پرداخت مبالغ ماهانه، درمان یاری و پرداخت هزینه های یک کودک مبتلا به سرطان در یک ماه، ارائه کمک غیر نقدی و... می توانند کمک های انسان دوستانه خود را به دست کودکان تحت حمایت محک برسانند.
همکاران مراکز، اعضا و والدین در صورت تمایل جهت درخواست قلک می توانند با واحد روابط عمومی استان تهران به شماره تماس 88971376 تماس حاصل کنند.
لازم به ذکر است موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان "محک" از سال 1370 فعالیت خود را در قالب یک موسسه غیرانتفاعی و غیردولتی آغاز نموده و تاکنون بیش از 17000 کودک مبتلا به سرطان را تحت پوشش قرار داده و هزینه های درمان و نگهداری آنان را به طور کامل پرداخته است.