نمایش هنرمندی اعضا تا هفته ملی کودک ادامه خواهد داشت

نمایشگاه آثار فرهنگی هنری و ادبی اعضا در مرکز فرهنگی هنری شماره 16 استان تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران حاصل تلاش و فعالیت های اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 16 استان تهران در تابستان 93 با برگزاری نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
این آثار در حوزه های مختلف ارائه شده و نتایج حاصل از انجام فعالیت هایی همچون شطرنج، رباتیک، نقاشی، کلاژ، طراحی، جاگورتا، خوشنویسی، موسیقی، عروسک سازی، ظریف بری و طرح های ادبی به نمایش درآمده است.
آثار اعضا در 16 کارگاه ویژه فرهنگی نیز در نمایشگاه عرضه شده تا بازدیدکنندگان با کارگاه های محافظین سیاره، فصل وصل، نشریه دیواری، گام به گام تا اندیشه، پژوهش، مشاعره، کاردستی و ... آشنا شوند
لیلا عظیمی؛ مربی مسئول مرکز به دلیل وجود شرایط محیطی و فرهنگی خاص در این منطقه، اجرای فعالیت های فرهنگی را در قالب کارگاه های ده جلسه ای موثر دانست و عنوان کرد: "با توجه به اینکه اغلب اعضای مرکز به شرکت در کارگاه های هنری تمایل دارند و حضور اعضای خردسال هم در این کلاس ها قابل توجه است، به نظر می رسد بخش هنری در این کتابخانه فعال تر است. با این وجود تلاش مربیان فرهنگی نیز بر این بوده است که تمرکز خاص و ویژه ای روی فعالیت های فرهنگی داشته باشند."
عظیمی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد انگیزه بیشتر میان اعضا و ترغیب آنها به شرکت مستمر در فعالیت های فرهنگی هنری کتابخانه دانست و جذب و پایداری اعضا را از نتایج حضور آنها در فضای نمایشگاهی دانست.
او ضمن خرسندی از استقبال فراوان بازدیدکنندگان اعلام کرد که نمایشگاه در روز اول بیش از 1000 بازدید کننده داشته است.
در نخستین روز برگزاری نمایشگاه 350 اثر نقاشی از 180 عضو کتابخانه نیز در فضای پارک قرار داده شد که مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کرد.
بعدازظهر اولین روز از بازگشایی نمایشگاه آثار اعضای مرکز شماره 16 ، علی گنج کریمی مدیرکل کانون استان تهران به همراه معاون فرهنگی و تنی چند از کارشناسان استان به بازدید از نمایشگاه پرداختند.
گنج کریمی ضمن تقدیر از زحمات مربیان، انرژی و توان مربیان مرکز را تحسین برانگیز دانست و استفاده مناسب از همه ظرفیت های کتابخانه را نشانه هوشمندی آنان به شمار آورد.
نمایشگاه آثار اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 16 استان تهران تا هفته ملی کودک تداوم داشته و در روزهای کاری از 8:30 تا 16:30 پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.