زنگ فرهنگ در منطقه 10 به صدا در آمد

علی گنج کریمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران روز سه شنبه اول مهرماه زنگ دبیرستان نمونه دولتی دخترانه فرهنگ شهید اختری را به صدا در آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران گنج کریمی با حضور در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بیان اهمیت تعلیم و تربیت گفت: "در نظام تعلیم و تربیت نگاه اصلی و اساسی به کودکان و نوجوانان و نگاه دست اندرکاران این عرصه به بانوان است."
او تاکید کرد: "بانوان هستند که می توانند  سونامی های خطرناکی را که جامعه درگیر آن می شود، کنترل کنند و جامعه را سالم نگاه دارند."
 مدیر کل استان تهران در ادامه به نقش مادران در سلامت جامعه و تاثیرات آنان در شکوفایی کشور اشاره نمود و سخنان خود را با یک داستان کوتاه پایان داد.
در ادامه محمدرضا حبیبی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه 10 نیز در سخنانی علاوه بر تبریک سال تحصیلی جدید از حضور مدیر کل کانون استان تقدیر کرد. سپس علی گنج کریمی با یوسفعلی رضایی مدیر آموزش و پرورش این منطقه دیدار کوتاهی داشت و رضایی به همکاری بیشتر کانون با آموزش و پرورش تاکید کرد. او این تعاملات را مفید دانست و اختصاص فضای آموزشی در مجاورت مرکز فرهنگی هنری شماره 10 کانون به پژوهشگاه را یک گام به سوی آغاز این همکاری ارزیابی کرد.
سپس مدیرکل کانون و معاون آموزش متوسطه در جمع کادر آموزشی دبیرستان نمونه دولتی حاضر شدند.
دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فرهنگ شهید اختری با 252 دانش آموز در رشته ادبیات علوم انسانی در خیابان هاشمی واقع در منطقه 10 تهران و در مجاورت مرکز فرهنگی هنری شماره 10 کانون قرار دارد.