ناصر کشاورز "دو پنجره" را گشود

نشست ادبی دو پنجره با حضور اعضای انجمن های ادبی کانون استان تهران، میزبان ناصر کشاورز شاعر نام آشنای کودک و نوجوان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، مرکز فرهنگی هنری فراگیر شماره 20 استان تهران روز 23/6/93 میزبان نشست ادبی دو پنجره بود.
ناصر کشاورز میهمان ویژه این برنامه بود که کتاب هایی همچون کلاغ زرد، سیب جان سلام، از این طرف لطفا فقط هیس!، از برگ گل بهتر و .... را در کارنامه کاری دارد و این روزها "افسانه آب و خاک" را آماده چاپ کرده است.
این شاعر تا امروز برای گروه های سنی خردسال، کودک و نوجوان آثار قابل توجهی را ارائه کرد و جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است.
در ابتدای برنامه سارا نوظهوری و مجمدرضا برومند از اعضای مراکز فرهنگی هنری شماره 2 و 10 نقدهای مکتوب خود را درباره کتاب "بوی گردوهای کال" اثر ناصر کشاورز ارائه کردند و در ادامه سایر اعضا به بیان نظرات خود درخصوص شعرهای این مجموعه پرداختند.
نشست دو پنجره با قرائت آثار اعضا ادامه یافت و ناصر کشاورز با دقت شعرها و قصه های مخاطبان منتقدش را شنید و در مورد آن ها صحبت کرد.
برنامه با شعرخوانی شاعر "بوی گردوهای کال" و تقدیر از 5 عضو پایدار انجمن و 5 نفر از مربیان فعال در این زمینه به پایان رسید و پرونده این نشست از سری نسشت های دو پنجره نیز در کارنامه آفرینش های ادبی استان تهران بسته شد.