افتتاح نمایشگاه تابستانه همزمان با جشن پایان فعالیت های شش ماهه

نمایشگاه تابستانه همزمان با برگزاری جشن پایان فعالیت های شش ماهه اول با حضور پرشکوه اعضاء در مرکز فرهنگی شماره 27 افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، جشن پایان فعالیت های شش ماهه در مرکز فرهنگی شماره 27 با حضور میهمانان ویژه ای همچون: سروان فیض آبادی (رئیس کلانتری 110 شهدا ) ، عیسی لو ( نماینده فرهنگی شهرداری منطقه 14 ) ، خسروی (مسئول خانه سلامت منطقه 14) ، و نیز بابک پاشایی و زهرا خداوردی (مشاورین خانواده ) برگزار شد.
مراسم با سخنرانی  استاد تئاتر کانون حسن دادشکر آغاز شد، دادشکر در مورد تئاتر و شیوه اجرای آن صحبت کرد و در همین راستا از ویژگی های کانون و مربیان آنها سخن گفت. او در ادامه به تماشای دو نمایش عروسکی با عناوین " گوسفندی که می خواست خیلی بزرگ شود" و "ماهی طلائی" نشست.
این نمایش ها که توسط دو گروه از اعضای پسر و دختر مرکز آماده اجرا شده بود با استقبال فراوان مخاطبان روبرو شد . اجرای سرود "مادر" با هنرمندی سی عضو دختر کودک و نوجوان مرکز بخش بعدی برنامه های این روز بود .
همچنین از اعضای فعال و کتابخوان و دو عضو با سابقه مرکز: شبنم سیاری و حامد قریب  که در طی تابستان کارگاه های تئاتر و فیلم سازی را در مرکز برگزار کرده بودند نیز تقدیر به عمل آمد.
در پایان نیز لوح تقدیری با امضای مدیر کل محترم استان تهران به میهمانان  این مراسم اهدا شد .
این نمایشگاه از تاریخ 93/6/26 آغاز و به مدت سه هفته ادامه دارد و علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.