دو مربی تهرانی برگزیده مسابقات گزارمان‌نویسی شدند

گزارمان‌های دو مربی تهرانی در میان 40 گزارمان برتر از 27 مربی کانونی قرار گرفت.<BR>

به گزارش روابط عمو‌‌می ‌اداره کل کانون استان تهران، ساغر لطفی‌نژاد با گزارمان‌نویسی از مجموعه شعر جم‌جمک، اثر محمود کیانوش و صدیقه اشرا‌ف‌اسلامی با گزارمان‌نویسی از کتاب دینی خاندان پاک، اثر مجید ملامحمدی به عنوان دو تن از برگزیدگان این مسابقه کانونی انتخاب و معرفی شدند.
در این مسابقه که 1018 مربی با 7120 عنوان گزارمان در آن شرکت کرده‌بودند، در مرحله نخست داوری به 2800 گزارمان از 350مربی درجه بسیار خوب داد و در پایان 27مربی را با 40 گزارمان به عنوان برگزیدگان نهایی مسابقه گزارمان‌نویسی در سال‌های 92-91 معرفی کرد.
داستان، شعر، هنر و سرگرمی، علمی و دینی پنج بخش اصلی مسابقه بودند و شرکت‌کنندگان در حوزه اطلاعات و دانش خود را در حوزه گزارمان‌نویسی محک زدند. جوایز و لوح‌های برگزیدگان به زودی برایشان ارسال می‌شود و برگزیدگان دوم و سوم هر گروه نیز از سوی ادارات کل استان‌ها هدایایی را دریافت خواهند کرد.
لازم به ذکر است گزارمان‌نویسی نگارش گزارش‌های ماهانه کتاب است که از سوی مربیان کانون و با هدف بررسی میزان استقبال، تاثیرگذاری و نقاط ضعف و قوت کتاب‌ها از دیدگاه مخاطبان و توسعه و تعمیق فعالیت‌هایی که ارتباط مستقیم با کتاب دارند در تمامی طول سال صورت می‌گیرد.