کانون استان تهران قوی‌تر از گذشته پیش می‌رود

در جلسه شورای فرهنگی استان تهران، مشاور طرح و برنامه و مسئول امور ادرای معرفی شدند.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران رضا قمرزاده؛ مشاور مدیرعامل و مدیرکل  استان ضمن تشکر و تقدیر از زحمات همکاران در ویژه برنامه‌های دهه مبارکه فجر، صدیقه حسن‌زاده را به عنوان مشاور طرح و برنامه خود معرفی کرد. وی پس از اشاره به سابقه درخشان حسن‌زاده، حضور وی را در کانون استان تهران بسیار مفید و موثر ارزیابی کرد.
حسن‌زاده نیز ضمن بیان اینکه بار دیگر به مجموعه همکاران استان تهران بازگشته، مربی‌گری را جزو افتخارات کاری‌اش برشمرد و اظهار امیدواری کرد که در دوره 9 ماهه کاری پیش رو بتواند به خوبی در جهت رشد و تعالی کودکان و نوجوانان تهرانی تلاش کند.
صدیقه حسن‌زاده کارشناس کارگردانی سینماست که سال‌ها مربی‌گری در مراکز را نیز در پرونده کاری‌اش دارد. وی همچنین مدت سه سال در سمت کارشناس مسئول تئاتر با مدیریت تئاتر کانون همکاری کرده و دو سال نیز معاون و جانشین مرکز تئاتر بوده‌است. مدیریت مرکز ملی استیژ ایران، آخرین سمت کاری حسن‌زاده تا پیش از پذیرفتن سمت مشاور طرح و برنامه مدیرکل کانون استان تهران بود.
نوشتن فیلم‌نامه و نمایشنامه‌های مختلف به همراه همکاری به عنوان مدیر تولید در نمایش‌های متعدد و تالیف مقالات و داستان‌های کوتاه و ساخت چندین فیلم کوتاه از دیگر فعالیت‌های هنری وی بوده‌است.
در ادامه محمدجواد آخوندی نیز به عنوان مسئول امور اداری استان معرفی شد. آخوندی که پیش از این معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران بوده‌است در این نشست گفت: "نگاه من در آموزش و پرورش همواره این بوده‌است که از توان و ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد کارها بیشترین استفاده را داشته‌باشم. این نگاه همچنان وجود دارد و من امیدوارم در کنار هم بتوانیم از ظرفیت‌های کانون و استان نیز در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی کارها بیشترین بهره را ببریم."
مدیرکل استان همچنین از تلاش‌های ناصر حاجی‌پور نیز قدردانی کرد و وی را همکاری دقیق، امانتدار و همیشه حاضر به حساب آورد.
قمرزاده حضور آخوندی را نیز در مجموعه به دلیل پیشینه فرهنگی‌اش، سبب انعطاف فضای کار اداری دانست و افزود: "عشق و محبت را نمی‌توان اندازه گرفت و روی ترازو گذاشت. کار فرهنگی آمیخته با عشق می‌باشد و خوب است لباس فرهنگی بر تن مقررات اداری پوشانده شود."
گفت و گو پیرامون بخش‌های اصلی ویژه برنامه و جشن پایان سال و هماهنگی‌هایی در خصوص سمینار دو روزه همکاران در روزهای 25 و 26 فروردین از مباحث مطرح شده جلسه شورای فرهنگی بود.
کارشناسان و کارشناس مسئولان حاضر در جلسه نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای برنامه‌ریزی جهت همایش دو روزه، پیشنهادات خود را برای سرفصل‌های قابل طرح بیان کردند.
در پایان رضا قمرزاده یادآور شد: " این همایش باید آغاز یک حرکت باشد. برای شکل‌گیری این سمینار همه کارشناسان مسئول و کارشناسان مجموعه باید این سوال را از خود بپرسند که برپایی این همایش چه تاثیر مثبت و جدیدی بر کارها می‌گذارد؟ ما نباید دچار روزمرگی شویم، چرا که این آفت رخوت را هم به دنبال دارد. تزریق انگیزه، نشاط و نوآوری و خلاقیت به همکاران و مراکز باید از مهم‌ترین اهداف ما برای برگزاری همایش باشد تا با دوری از روزمرگی همواره با نوآوری همراه باشیم."
مدیرکل استان در پایان نوید برگزاری دو نشست جداگانه را برای همکاران اداری مالی و همکاران خدمات اداری در روزهای 9 و 23 اسفندماه داد. تاثیر وجدان کاری بر زندگی اجتماعی و فردی عنوان موضوعی خواهد بود که در این نشست‌ها بیان خواهد شد.
جلسه شورای فرهنگی صبح روز دوشنبه 5 اسفند 93 در دفتر مدیریت استان برگزار شد.