کد خبر: 240253
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
بازدید 2922
تجلیل از دو مربی مسئول کانونی

مراسم تقدیر از زهرا نمدی و اعظم ترابی روزهای 4 و 5 اسفندماه به همت شهرداری تهران برگزار شد.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران زهرا نمدی؛ مربی مسئول با سابقه استان تهران روز دوشنبه چهارم اسفند لوح تقدیری را به امضای پژمان پشمچی‌زاد؛ شهردار منطقه5 تهران دریافت کرد. این لوح به پاس از زحمات این همکار کوشا در جهت ارتقای مشارکت‌های اجتماعی شهروندان و بهره‌گیری از ظرفیت‌ همکاری و توانمندی ساکنین منطقه به زهرا نمدی اهدا شده‌است.
گفتنی است نمدی در طی سال‌های خدمت همواره طی ارتباط‌گیری مناسب با ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری، تلاش کرده‌است امکانات موجود در کانون و مرکز خویش را ارتقا دهد و  اقدامات وی به رشد کمی و کیفی فعالیت‌ها در کتابخانه کمک‌های قابل توجهی کرده‌است.
اعظم ترابی؛ مربی مسئول با تجربه مرکز فرهنگی هنری شماره41 نیز که بیست و هفتمین سال کاری‌اش را می‌گذراند به عنوان بانوی موفق و کارآفرین در ویژه برنامه‌های "زنان موفق، جامعه شکوفا" معرفی شد.
در این برنامه که روز سه‌شنبه 5اسفند93 از ساعت 10صبح در مرکز شماره41 برگزار شد، عوامل موفقیت بانوان کارآفرین بررسی و در این خصوص صحبت شد.
ترابی علاوه بر ارتباط‌گیری موثر با سازمان‌ها و نهادهای غیرکانونی، در حوزه کار کانون نیز فعالیت‌های شاخص و قابل توجهی انجام داد و طرح برگزاری کلاس‌های دوره‌ای شعر و قصه خردسالان از ایده‌های به اجرا درآمده وی بوده‌است.