کد خبر: 245808
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴
بازدید 1313
روز نخست اردوی اعضای نوجوان چگونه گذشت؟

روز نخست اردوی اعضای نوجوان مراکز استان تهران با مسابقه فوتبال و کارگاه آموزشی همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، در روز نخست اردو شنبه (7شهریور) کارگاه آموزشی «امداد» با حضور امدادگران هلال احمر در اردوگاه شهیدمصطفی خمینی دماوند برگزار شد.

گفتنی است، با برنامه‌ریزی انجام شده با سازمان هلال احمر شهر دماوند سه نفر از امدادگران در سالن سرپوشیده ورزشگاه اردوگاه حضور یافتند و اعضا شرکت‌کننده را با برپایی چادرهای امدادی، کمک‌های اولیه و مدیرت بحران آشنا کردند.

در ادامه چادرهای امداد در اختیار اعضای نوجوان قرار گرفت تا به شکل گروهی به شیوه مانور و در کم‌ترین زمان ممکن آن‌ها را برپا کنند. اعضا نیز با همدلی و مشارکت یکدیگرو نظارت امدادگر چادرها را برپا کرده و مانور خود را با موفقیت به پایان رساندن.

براساس این خبر، یکی دیگر از برنامه‌های روز نخست مسابقه فوتبال بود و اعضا در قالب 10 تیم خود را آماده رقابت کردند.

در نخستین مرحله لیگ مسابقات فوتبال «ستارگان کنونی» که عصر شنبه در اردوگاه برگزار شد 5 تیم، «بهرام یک»، «شهاب دو»، «کهکشان دو»، «کیهان دو» و «کهکشان یک» به مرحله دوم راه پیدا کردند و 5 تیم دیگر مغلوب حریف شدند.

همچنین شامگاه برنامه میهمانی و میزبانی با هدف آموزش آیین ایرانی و اسلامی در خوابگاه‌ها برگزار شد و گروهی از اعضا میزبان گروه دیگر شدند و تلاش کردند آداب صحیح زندگی اجتماعی را تجربه کنند.

 

این اردو با هدف «تقویت مهارت‌های زندگی ایرانی و اسلامی» 7 تا 9 شهریور در اردوگاه شهیدمصطفی خمینی دماوند برگزار می‌شود .